X

پست های ویژه دانشیار

خرید دوره های udemy
DR. Majid Aghlmand

خرید دوره های udemy

دانلود ویدیوهای آموزشی یودمی Udemy

اگر به آموزش های سایت یودمی (Udemy) احتیاج دارید و می خواهید در یکی از این آموزش ها شرکت کنید؛ کافی است مشخصات دوره آموزشی را برای ما ارسال نمایید تا برای شما یک اکانت ایجاد و هزینه دوره را نیز از طرف شما پرداخت نماییم

خرید دوره udemy

اکانت Udemy

بهتر است در سایت Udemy یک اکانت داشته باشید به این صورت می توانید در هر زمانی که بخواهید از آموزش های خریداری شده بهره ببرید. همچنین این امکان فراهم شده است که با ارائه دهندگان دوره ها به تبادل نظر بپردارید و سوالات احتمالی خود را بپرسید.

معرفی Udemy

در حال حاضر وب سایت Udemy یکی از وب سایت های برتر آموزشی جهان است. در این وب سایت بالغ بر 100 هزار ویدیو آموزشی  در قالب 3000 رشته و تخصص آماده شده است. که روزانه بیش از

خرید از سایت Udemy

هزینه ی دوره های آموزشی یودمی برای ایرانیان کمی گران است. زیرا در کشور ما نرخ ارز بسیار بالاست و دارای بی ارزش ترین پول جهان هستیم.

دانلود ویدیو از Udemy

در دانشیار امکان دسترسی به آموزش های سایت Udemy فراهم شده است. مشخصات آموزشی را که لازم دارید برای ما ارسال نمایید در مرحله بعد معادل ریالی آن طی صدور پیش فاکتور به شما اعلام می شود و پس از پرداخت هزینه، آموزش مربوط خریداری شده و در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تخفیف های Udemy

جهت اطلاع از تخفیف های سایت Udemy بر روی این لینک کلیک کنید. 

 

پرداخت سایت udemy
در صورتیکه می خواهید سفارش خود را درخصوص "خرید دوره آموزشی" ثبت نمایید به صورت زیر عمل کنید. 


1- ابتدا از طریق واتساپ/ تلگرام و یا ایمیل مرکز اطلاعات زیر را ارسال نمایید. (info@danrc.com/09173915286) 
نام و نام خانوادگی:
شماره تماس:
عنوان دوره آموزش و یا لینک آن:

2- سپس بررسی لازم در دانشیار انجام می شد و معادل ریالی هزینه خرید دوره در قالب پیش فاکتور به شما اعلام خواهد شد. 
3- در صورت تایید پیش فاکتور هزینه را بحساب دانشیار واریز می نمایید و واریز مبلغ را به دانشیار اطلاع می دهید.
4- در کمتر از 5  ساعت دوره آموزشی udemy خریداری می شود و در پروفایل کاربری شما قرار می گیرد. 

* توجه داشته باشید که قبل از ارسال درخواست به دانشیار در سایت udemy عضو شوید و نام کاربری و رمز عبور را به دانشیار بفرستید. 

پرداخت هزینه چاپ مقاله

 

نویسنده: دکتر مجید عقلمند (مدیر دانشیار)

Print
3408 رتبه بندی این مطلب:
2/7
نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان