X

پست های ویژه دانشیار

چگونه هزینه چاپ مقاله را پرداخت کنیم

چگونه هزینه چاپ مقاله را پرداخت کنیم

پرداخت دلار از طریق سوئیفت

اگر در ایران زندگی می کنید بدلیل تحریم های بانکی هیچ امکانی برای پرداخت مستقیم هزینه چاپ مقاله نخواهید داشت. زیرا بانک های ایرانی تحریم هستند و با بانک های بین المللی ارتباطی ندارند. 

تنها درصورتیکه خارج از کشور باشید، می توانید با مراجعه به بانک، هزینه چاپ مقاله را پرداخت نمایید. البته باید توجه داشته باشید که امکان انجام حواله های بین المللی برای تمامی کسانی که در خارج از کشور زندگی می کنند وجود ندارد. به عنوان مثال اگر برای اهداف توریستی به خارج از کشور رفته باشید هرگز نمی توانید از خدمات بانکی آن کشور استفاده نمایید. 

بانک های بین المللی فقط به افرادی که دارای تاییدیه های رسمی از سوی پلیس و دولت آن کشور هستند چنین خدماتی را ارائه می دهند. 

 

پرداخت هزینه چاپ مقاله

 

پرداخت هزینه چاپ مقالات علمی توسط دانشیار

در روز گذشته تقریبا 5 پرداخت بانکی از سوی دانشیار انجام شد. این پرداخت ها مربوط به هزینه چاپ مقالات پژوهشگران در مجلات علمی بود. پرداخت هزینه چاپ مقالات تنها از طریق سوئیفت قابل انجام بود به همین خاطر به بانک مراجعه نمودیدم و این پرداخت ها به صورت مستقیم انجام شد. 

رسید این پرداخت ها توسط دانشیار صادر گردید و به مجلات ارسال شد. برخی از رسید های صادر شده توسط دانشیار در زیر قابل مشاهده است. 


شما نیز می توانید پرداخت هزینه چاپ مقالات خود را به دانشیار بسپارید. 

این پرداخت ها در دانشیار طی 24 ساعت انجام می شود. 

 

درصورتیکه می خواهید پرداخت خود را به دانشیار بسپارید، به ترتیب زیر عمل نمایید.

  • گام اول:  فرم شماره 1  را دریافت و پس از تکمیل به دانشیار ارسال نمایید.
  • گام دوم: فرم شماره 1 توسط بخش پرداخت دانشیار بررسی می شود.
  • گام سوم: صدور پیش فاکتور از سوی دانشیار که شامل هزینه انجام حواله است.
  • گام چهارم: واریز هزینه به حساب دانشیار.
  • گام پنجم: حواله انجام می شود و رسید مخصوص حواله های بین المللی از سوی دانشیار صادر خواهد شد.

توضیحات بیشتر:

  • دانشیار تنها مرکزی است که در خصوص انجام حواله تضمین می دهد. 
  • جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09173915286 تماس بگیرید و یا با ایمیل info@danrc.com مکاتبه نمایید.
Print
1782 رتبه بندی این مطلب:
5/0
نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان