X

پست های ویژه دانشیار

ثبت نام آزمون آیلتس در ترکیه

ثبت نام آزمون آیلتس در ترکیه

زیر نظر دکتر مجید عقلمند مدیر مرکز پژوهشی دانشیار - استانبول/ترکیه

ثبت نام آزمون آیلتس در ترکیه  حضورما در شهر استانبول باعث گردید؛ علاوه بر ثبت نام داوطلبین در آزمون آیلتس بتوانیم خدمات دیگری را نیز به آنها ارائه دهیم و در تمامی مراحل سفر، آزمون و دریافت کارنامه در کنار آنان باشیم. از بهمن 1401 تا به امروز بیش از 3000 نفر از خدمات دانشیار بهره بردند و این موفقیت بزرگ و ارزشمندی برای مرکز پژوهشی دانشیار است. 

بسیاری از داوطلبین برای اولین بار از ایران خارج می شوند و شرکت در آزمون آیلتس در کشوری دیگر سوالات بسیاری زیادی را برای آنها ایجاد کرده است. ترس از سفر، نداشتن همراه، آشنا نبودن با زبان ترکی و شهر استانبول باعث شده است از شرکت در آزمون آیلتس ترکیه منصرف شوند. اما خدماتی که در دانشیار ارائه می گردد، پاسخی مناسب برای تمامی سوالات و نگرانی های داوطلبین و همچنین خانواده های آنان ارائه داده است. 
ثبت نام خود را به ما بسپارید تا در تمامی مراحل سفر راهنمای شما باشیم. شما در زمان حضور در ترکیه تنها نیستید و در تمامی مراحل پشتیبان شما خواهیم بود. 

 

آزمون آیلتس در ترکیه

هر هفته میزبان داوطلبین آزمون آیلتس در استانبول هستیم


ثبت نام آزمون آیلتس در ترکیه چگونه در آزمون آیلتس ترکیه شرکت نمایم؟

گروه دانشیار بدلیل قرارگیری در ترکیه کلیه خدمات مربوط به آزمون آیلتس را انجام می دهد. این خدمات شامل ثبت نام، پشتیبانی کامل سفر، رزرو هتل، تور قبل از آزمون، دریافت کارنامه، اسکن ان و ارسال به ایران می باشد. داوطلبین هزینه آزمون را بحساب ما در ایران واریز می نمایند و ثبت نام آنها در آزمون آیلتس ترکیه انجام می شود. برای ثبت نام در آزمون آیلتس 3 گام زیر را دنبال نمایید. 

گام اول: از طریق ایمیل/تلگرام/واتساپ برای ما پیام بفرستید. تا به کلیه سوالات شما پاسخ دهیم و در زمینه انتخاب موسسه و تاریخ آزمون راهنمای شما باشیم.

  • شماره تلگرام و واتساپ: 00905316745988
  • لینک ارتباط مستقیم با دکتر مجید عقلمند (مدیر دانشیار) در خصوص ثبت نام آیلتس در ترکیه: https://t.me/Majid_Aghlmand
  • گروه تلگرامی آزمون آیلتس در ترکیه: https://t.me/ielts_tr

گام دوم: انتخاب موسسه و تاریخ آزمون پس از دریافت مشاوره

گام سوم: ثبت نام در آزمون آیلتس و انجام هماهنگی های سفر


در این صفحه به تمامی سوالات زیر پاسخ داده شده است؛

  1. آیلتس در کدام مراکز ترکیه برگزار می شود؟
  2. کدام مرکز را برای آزمون آیلتس انتخاب نمایم؟
  3. این اولین تجربه سفر خارجی من است باید چیکار کنم؟
  4. تاریخ آزمون ها را چگونه بررسی نمایم؟
  5. آیا قبلا کسی در این آزمون شرکت کرده است؟
  6. چگونه می توانم از تجربه افرادی که در این آزمون شرکت کرده اند استفاده کنم؟
  7. نزدیکترین هتل ها به مراکز آزمون کدام ها هستند؟
  8. برای سفر به استانبول کدام فرودگاه را انتخاب نمایم و چگونه به مرکز آزمون بروم؟
  9. نتایج چند روز پس از آزمون صادر می شود؟
  10. آیا امکان جابجایی تاریخ آزمون آیلتس وجود دارد؟
  11. مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در آزمون آیلتس چیست؟

ثبت نام آزمون آیلتس در ترکیه هزینه آزمون آیلتس در ترکیه چقدر است؟

هزینه آزمون آیلتس 4500 لیر می باشد. این مبلغ برای آزمون آکادمیک و جنرال ثابت است. داوطلبین آزمون در ترکیه این مبلغ را بحساب ایران ما واریز می نمایند و ما ثبت نام آنها را در آزمون آیلتس ترکیه انجام می دهیم.

خدمات دیگر:

  • پشتیبانی 24 ساعته در هنگام حضور در ترکیه
  • دریافت راهنمایی سفر
  • نشان دادن محل آزمون اصلی و آزمون اسپیکینگ یک روز قبل از آزمون اصلی
  • عضویت در گروه تلگرامی آزمون آیلتس
  • رزرو هتل
  • امکان لغو آزمون و دریافت هزینه (خدمات بدون کارمزد)
  • امکان ثبت اعتراض به نتایج آزمون (خدمات بدون کارمزد)
  • امکان خرید بلیط اتوبوس و هواپیما درصورتیکه داوطلبین بخواهند از استانبول به شهر وان ترکیه (شهر مرزی با ایران) سفر کنند. 

 

ثبت نام آزمون آیلتس در ترکیه آیلتس در کدام مراکز ترکیه برگزار می شود؟ هر دو مرکز British Council و IDP در ترکیه شعبه دارند و آزمون توسط شعبه های مختلف این مراکز در ترکیه برگزار می شود. 


ثبت نام آزمون آیلتس در ترکیه کدام مرکز را برای آزمون آیلتس در ترکیه انتخاب نمایم؟ پیشنهاد ما ثبت نام در موسسه IDP سمت اروپایی است که مرکز اصلی IDP در استانبول می باشد و از نظر دسترسی بهترین گزینه برای داوطلبین ایرانی است. تقریبا 85 درصد از داوطلبین ایرانی این موسسه را انتخاب می نمایند. 


ثبت نام آزمون آیلتس در ترکیه این اولین تجربه سفر خارجی من است باید چیکار کنم؟ داوطلبین که برای اولین بار از کشور خارج می شوند و نسبت به داوطلبین دیگر تجربه کمتری دارند می توانند از خدمات ویژه ما که در زمینه "همراهی آزمون" ارائه می گردد، استفاده نمایند. از زمانی که از داوطلبین وارد خاک ترکیه می شوند تا زمانی که در ترکیه حضور دارند از حمایت و پشتیبانی ما برخوردار می گردند. ارائه این خدمات به داوطلبینی که توسط ما ثبت نام می شوند، رایگان است. 


ثبت نام آزمون آیلتس در ترکیه تاریخ آزمون ها را چگونه بررسی نمایم؟ تاریخ آزمون به صورت پیوسته در گروه تلگرامی ما که در "زمینه ثبت نام آزمون آیلتس ترکیه" فعالیت دارد ارائه می گردد. تاریخ های بروز و تاریخ هایی که هنوز ظرفیت شان پر نشده است از طریق کانال منتشر می گردد. همچنین داوطلبین می توانند از لینک زیر نسبت به بررسی ظرفیت های ارائه شده توسط مراکز British Council و IDP اقدام نمایند. 


https://ielts.idp.com/book/IELTS
https://www.britishcouncil.org.tr/en/exam/ielts/book-test


ثبت نام آزمون آیلتس در ترکیه آیا قبلا کسی در این آزمون شرکت کرده است؟ تمامی داوطلبینی که در آزمون های کشور ترکیه شرکت می کنند در گروه تلگرامی ما حضور دارند و در خصوص آزمون آیلتس در ترکیه راهنمای داوطلبین دیگر هستند. همچنین این داوطلبین سوالات آزمون را نیز به اشتراک می گذارند تا داوطلبین دیگر با آمادگی بیشتری در آزمون شرکت نمایند. در صورت عضویت در گروه تلگرامی ما هشتک تجربه را جستجو نمایید. 


ثبت نام آزمون آیلتس در ترکیه چگونه می توانم از تجربه افرادی که در این آزمون شرکت کرده اند استفاده کنم؟ با عضویت در گروه تلگرامی دانشیار "گروه ثبت نام آزمون آیلتس در ترکیه" می توانید از تجربه دوستان دیگر بهره مند شوید.


ثبت نام آزمون آیلتس در ترکیه نزدیکترین هتل ها به مراکز آزمون کدام ها هستند؟ ما به داوطلبین آزمون آیلتس، مرکز IDP سمت اروپا را پیشنهاد می دهیم زیرا این مرکز دسترسی بسیاری خوبی را در اختیار داوطلبین ایرانی قرار می دهد. بدلیل موقعیت جغرافیایی این مرکز داوطلبین می توانند با فاصله ای کمتر از 10 دقیقه پیاده روی از هتل به مرکز آزمون برسند. همچنین ایستگاه اتوبوس های فرودگاه استانبول نیز دقیقا از روبروی مرکز IDP قرار دارد. در این خصوص ویدیوهای آموزشی در گروه و کانال تلگرامی ما منتشر شده است. 


ثبت نام آزمون آیلتس در ترکیه برای سفر به استانبول کدام فرودگاه را انتخاب نماییم و چگونه به مرکز آزمون برویم؟ استانبول دارای 2 فرودگاه است. فرودگاه استانبول و فرودگاه صبیحا گوگچن. برای ایرانیان بسیار مهم است که به فرودگاه استانبول بیایند. در بیرون از فرودگاه استانبول اتوبوس های ویژه فرودگاه مسافران را به میدان تکسیم (محل قرارگیری موسسه IDP) منتقل می نمایند. در این خصوص ویدیوهای آموزشی در گروه و کانال تلگرامی ما منتشر شده است. 


ثبت نام آزمون آیلتس در ترکیه نتایج چند روز پس از آزمون صادر می شود؟ نتایج آزمون کاغذی طی 13 روز و نتایج آزمون کامپیوتری طی 3 روز صادر می گردد. در صورت هماهنگی با ما می توانیم کارنامه را دریافت نموده و پس از اسکن و ارسال فایل PDF اصل آن را نیز از طریق پست به ایران ارسال نمایید. 


ثبت نام آزمون آیلتس در ترکیه آیا دانشیار در زمینه رزرو هتل نیز خدماتی ارائه می دهد؟ بله یکی از خدمات ارائه شده توسط ما در گروه دانشیار معرفی هتل و رزرو آن برای داوطلبین آیلتس است. 


ثبت نام آزمون آیلتس در ترکیه آیا امکان جابجایی تاریخ آزمون آیلتس وجود دارد؟ درصورتیکه در آزمون آیلتس شرکت کرده اید و می خواهید آن را لغو نمایید، موسسه هزینه پرداخت شده را بحساب بانکی ما برمی گرداند و معادل این مبلغ بحساب شما در ایران واریز خواهد شد. 


ثبت نام آزمون آیلتس در ترکیه مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در آزمون آیلتس چیست؟

  • تصویر صفحه اول گذرنامه
  • آدرس ایمیل 
  • شماره موبایل دارای واتساپ و تلگرام،
  • آدرس پستی به همراه کد پستی به انگلیسی

ثبت نام آزمون آیلتس در ترکیه صدور توصیه نامه

دانشیار توسط دکتر مجید عقلمند مدیریت می شود. رشته تخصصی ایشان ژئوتکنیک است و در زمینه مدلسازی منطقه ای با تکنیک های سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی فعالیت دارند. از طریق لینک های زیر می توانید رزومه ایشان را مورد بررسی قرار دهید و در صورتیکه در زمینه های مشابه فعالیت دارید در زمینه انجام پروژه های مشترک و همچنین دریافت توصیه نامه تماس بگیرید. 


ثبت نام آزمون آیلتس در ترکیه چگونه با دانشیار تماس بگیریم؟

دکتر مجید عقلمند

لینک ارتباط مستقیم با دکتر مجید عقلمند: https://t.me/Majid_Aghlmand

سوالات خود را در گروهی که در تلگرام به همین منظور ایجاد شده است بپرسید. https://t.me/ielts_tr

سوالات خود را در گروهی که در تلگرام به همین منظور ایجاد شده است بپرسید: https://t.me/ielts_tr

شماره موبایل ترکیه ( تلگرام): 00905316745988

ایمیل:

  • daneshyar.center@gmail.com
  • Aghlmand@danrc.com
  • info@danrc.com
Print
27033 رتبه بندی این مطلب:
3/9
نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان