X

پست های ویژه دانشیار

پرداخت سایت udemy

پرداخت سایت udemy

نویسنده: دکتر مجید عقلمند (مدیر دانشیار)

در دوره دانشجویی تقریبا نیمی از بورس دریافتی من صرف خرید دوره های آموزشی می شد. سایت Udemy به عنوان یکی از بهترین سایت های آموزشی جهان است و همیشه آموزش هایی در سایت وجود دارد که تا به امروز ندیده اید و در خود چیزهایی دارند که ممکن است به صورت کل مسیر تحقیق و پژوهش شما را تغییر دهند. 

تصویر زیر بخشی از خریدهای انجام شده توسط من را نشان می دهد. در بعضی از ماه ها دوره های آموزشی دارای تخفیف قابل توجهی هستند و فرصت خوبی است که آنها را تهیه و در زمان مناسب آنها را ببینیم. 

پرداخت سایت udemy

پرداخت سایت Udemy

پرداخت دوره های Udemy از ایران ممکن نیست. به همین خاطر این مورد به خدمات دانشیار اضافه شد و علاقه مندان می توانند با پرداخت معادل ریالی دوره ها، اقدام به خرید آنها نمایند. کلیه پرداخت های سایت یودمی در کمترین زمان انجام می شود و شما می توانید آموزش مورد نظر را در پروفایل خود ببینید. 

نحوه ثبت سفارش در بخش "پرداخت سایت Udemy " در زیر ذکر داده شده است. در صورتیکه سوالی داشتید از طریق شماره اعلام شده با من تماس بگیرید. 

 

پرداخت هزینه چاپ مقاله

شیوه ثبت سفارش برای پرداخت سایت udemy
در صورتیکه می خواهید سفارش خود را درخصوص "خرید دوره آموزشی" ثبت نمایید به صورت زیر عمل کنید. 


1- ابتدا از طریق واتساپ/ تلگرام و یا ایمیل مرکز اطلاعات زیر را ارسال نمایید. (info@danrc.com/09173915286) 
نام و نام خانوادگی:
شماره تماس:
عنوان دوره آموزش و یا لینک آن:

2- سپس بررسی لازم در دانشیار انجام می شد و معادل ریالی هزینه خرید دوره در قالب پیش فاکتور به شما اعلام خواهد شد. 

3- در صورت تایید پیش فاکتور هزینه را بحساب دانشیار واریز می نمایید و واریز مبلغ را به دانشیار اطلاع می دهید.

4- در کمتر از 5  ساعت دوره آموزشی udemy خریداری می شود و در پروفایل کاربری شما قرار می گیرد. 

* توجه داشته باشید که قبل از ارسال درخواست به دانشیار در سایت udemy عضو شوید و نام کاربری و رمز عبور را به دانشیار بفرستید. 

نویسنده: دکتر مجید عقلمند (مدیر دانشیار)

Print
2025 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان