پست های ویژه دانشیار

تخفیف های سایت یودمی udemy

تخفیف های سایت یودمی udemy

نویسنده: دکتر مجید عقلمند(مدیر دانشیار)

تخفیف های سایت یودمی
سایت یودمی بزرگترین سایت فروش آموزش های آنلاین است. آموزش های این سایت توسط متخصصین مختلف تولید می شود و کیفیت بالایی دارند. 

 

پرداخت هزینه چاپ مقاله

تخفیف ها
اخیرا تخفیف هایی برای بعضی از محصولات این سایت تعیین شده بود. من نیز از این فرصت استفاده نموده و چند آموزش را به صورت همزمان خریدم. در زیر تصویر این آموزش ها قابل مشاهده است. 

خرید از سایت یودمی


برخی از تخفیف ها برای افرادی که با آی پی ایران وارد این سایت می شوند مشخص نمی شوند به همین خاطر در صورتیکه اطلاعات مربوط به دوره آموزشی را از طریق واتساپ و یا تلگرام برای شماره 09173915286 ارسال نمایید می توانم بررسی لازم را در این خصوص انجام دهم. تصویر زیر تخفیفی است که طی یک روز برای برخی از محصولات لحاظ شده بود. 

 

خرید از سایت یودمی

 

پرداخت سایت udemy
در صورتیکه می خواهید سفارش خود را درخصوص "خرید دوره آموزشی" ثبت نمایید به صورت زیر عمل کنید. 


1- ابتدا از طریق واتساپ/ تلگرام و یا ایمیل مرکز اطلاعات زیر را ارسال نمایید. (info@danrc.com/09173915286) 
نام و نام خانوادگی:
شماره تماس:
عنوان دوره آموزش و یا لینک آن:

2- سپس بررسی لازم در دانشیار انجام می شد و معادل ریالی هزینه خرید دوره در قالب پیش فاکتور به شما اعلام خواهد شد. 
3- در صورت تایید پیش فاکتور هزینه را بحساب دانشیار واریز می نمایید و واریز مبلغ را به دانشیار اطلاع می دهید.
4- در کمتر از 5  ساعت دوره آموزشی udemy خریداری می شود و در پروفایل کاربری شما قرار می گیرد. 

* توجه داشته باشید که قبل از ارسال درخواست به دانشیار در سایت udemy عضو شوید و نام کاربری و رمز عبور را به دانشیار بفرستید. 

نویسنده: دکتر مجید عقلمند (مدیر دانشیار)
 

1705
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

کلمات کلیدی:

پرداخت هزینه چاپ مقاله Udemy چیست اپلیکیشن یودمی آموزش خرید از یودمی بهترین دوره های یودمی خرید اکانت udacity خرید اکانت یودمی خرید دوره آموزشی دانلود دوره آموزشی دوره های udemy دوره های یودمی دوره های یودمی با زیرنویس فارسی سایت یودمی سایت یودمی چیست کورس های رایگان udemy اکانت هکی udemy آموزش برنامه نویسی در udemy آموزش برنامه نویسی در یودمی آموزش پایتون در udemy آموزش پایتون در یودمی آموزش ثبت نام در udemy آموزش ثبت نام در یودمی آموزش های udemy آموزش های یودمی تدریس در یودمی تورنت یودمی ثبت نام در سایت udemy چگونه از یودمی دانلود کنیم چگونه پکیج آموزشی بفروشیم چگونه در udemy عضو شویم چگونه در یودمی عضو شویم خرید ویدیوهای udemy خرید ویدیوهای یودمی دانلود آموزش های خارجی دانلود رایگان فیلم های یودمی دانلود ویدیو های یودمی دوره های udemy چیست دوره های یودمی چیست سایت فروش ویدیو آموزشی فروش ویدیو آموزشی کسب درآمد از فروش فیلم کسب درآمد از یودمی موسسه پرداخت هزینه دوره های udemy موسسه پرداخت هزینه دوره های یودمی نحوه پرداخت در سایت udemy نحوه پرداخت در سایت یودمی نحوه خرید دوره از udemy نحوه خرید دوره از یودمی هزینه دوره های udemy هزینه دوره های یودمی یودمی ایران یودمی فارسی

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما