پست های ویژه دانشیار

سوالات پرتکرار آزمون تلک B2

سوالات پرتکرار آزمون تلک B2

نمونه سوالات امتحان آلمانی b2 telc

زبان آلمانی و دریافت مدرک آن اولین گام از مهاجرت به آلمان محسوب می شود. داوطلبین می توانند در ایران در آزمون های تایید شده توسط سفارت (گوته و او اس دی) شرکت نمایند و مدرک زبان خود را بگیرند و یا جهت شرکت در آزمون تلک به ترکیه سفر کنند. 
تقریبا 70 درصد از مهاجرین با ارائه مدرک تلک به کشور آلمان مهاجرت می کنند. به همین خاطر این آزمون همواره قابل توجه گروه بزرگی از مهاجرین بوده است. 


سوالات پرتکرار آزمون تلک سطح B2
سوالات این آزمون از سوی مرکز اصلی آن در آلمان به 3000 شعبه ارسال می گردد. مرکز تلک تصمیمی برای تغییر سوالات ندارد و در 95 درصد از آزمون های برگزار شده، سوالات آزمون، از مجموعه سوالات پرتکرار بوده است. اخیرا در سال 2024 برخی در برخی از آزمون ها دیده شده است که مواردی دارای تغییر بوده است. به عنوان جای خالی در سوالات عوض شده است و یا سوال همان است و متن را تغییر داده اند و ... البته باید توجه داشت که سوالات در صورت تغییر هم فراتر از سطح B2 نخواهد بود و از داوطلبینی که 1000 صفحه سوالات پرتکرار را می خوانند انتظار می رود به راحتی به کلیه سوالات پاسخ دهند. 


مرکز دانشیار (دکتر مجید عقلمند) و سوالات پرتکرار
داوطلبین مرکز دانشیار نیز از سوالات پرتکرار برای آمادگی آزمون بهره می برند. این سوالات به صورت رایگان از کانال Xtelc قابل دریافت است. توجه داشته باشید که این فایل ها زیپ شده اند. جهت دریافت سوالات بر روی لوگوی زیر و یا آدرس کانال کلیک نمایید. 

 


https://t.me/xtelc_DZST

 

دستورالعمل دانلود سوالات
ابتدا در کانال تلگرامی فوق عضو شوید سپس سوالاتی را که در تاپیک منابع جدید B2 – استاد سروش قرار دارد را دانلود نمایید. 

 

کارگاه تخصصی آزمون تلک سطح B2

این کارگاه هر هفته در روزهای یکشنبه توسط 2 عضو هیات علمی از آلمان در مرکز دانشیار برگزار می گردد. داوطلبین می توانند نسبت به ثبت نام در این کارگاه اقدام نمایند. جهت شرکت در کارگاه می توانید از طریق لینک های زیر با ما در ارتباط باشید. 

 

کارگاه آزمون تلک سطح ب2

 

سوالات هر آزمون
پس از هر آزمون، داوطلبین مرکز دانشیار، سوالات را برای دکتر عقلمند ارسال می نمایند و ایشان این سوالات را در گروه همسفر و همچنین کانال Xtelc قرار می دهند. 

به گروه Xtelc بپیوندید و مهاجرت به آلمان را تضمین کنید!

توجه داشته باشید که؛ این همان منابعی است که توسط افراد سودجو به قیمت 500  یورو به فروش می رسد اما در این صفحه به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.

 

  • لینک ارتباط مستقیم با مدیر دانشیار؛ دکتر مجید عقلمند: https://t.me/Majid_Aghlmand
  • لینک گروه تلگرامی آزمون تلک و گوته دانشیار: https://t.me/goethe_danrc
  • لینک عضویت در کانال تلگرامی آزمون تلک و گوته دانشیار: https://t.me/telc_goethe
  • شماره موبایل ترکیه جهت ارتباط از طریق واتساپ و تلگرام: 00905316745988

 

3448
رتبه بندی این مطلب:
3.8

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما