X

پست های ویژه دانشیار

هزینه نوشتن مقاله کنفرانسی
DR. Majid Aghlmand

هزینه نوشتن مقاله کنفرانسی

خرید مقاله کنفرانسی

نگارش مقاله برای کنفرانس ها بسیار ساده تر از نگارش مقاله برای مجلات علمی است. به همین خاطر همیشه پیشنهاد می شود دانشجویان اولین تجربه مقاله نویسی را از کنفرانس ها آغاز نمایند.
دانشجویانی که می خواهند در نگارش مقاله کنفرانسی با دانشیار مشارکت نمایند می توانند رشته و مقطع خود را به دانشیار بفرستند تا موضوعات مختلف در اختیار آنان قرار بگیرد. سپس طی یک ماه همراه با آموزش می توانند مقاله خود را نگارش نموده و به یک کنفرانس معتبر ارسال نمایند. 

 

 

ارتباط با دانشیار 

شماره واتساپ:
00989173915286
ایمیل:
Aghlmand@danrc.com
info@danrc.com

Print
1977 رتبه بندی این مطلب:
4/0
نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان