پست های ویژه دانشیار

تجربه آزمون تلک موسسه داس آکادمی
DR. Majid Aghlmand

تجربه آزمون تلک موسسه داس آکادمی

تجربه شماره 3 - داوطلب مرکز دکتر مجید عقلمند

🌈به نام خدای رنگین کمان 🌈 

✨ سلام وقت همگی بخیر و خوشی 

👍#تجربه من از آزمون و سفر به ترکیه .

🌟شروع تجربه، قبل از تشکر کردن از آقای دکتر عقلمند که تو این مسیر دلسوزانه در کنار همه ما بودن به دور از انصاف هست. آقای دکتر هر جا هستی شاد و سلامت باشی .😍

موفقیت رو هم که خودتون میتونین بدست بیارین 😂😁

🧗🏼 پروسه زبان آموزی و آمادگی آزمونم تقریباً یک سال و نیم طول کشید. طی این مدت کلاس های آموزشی که داشتم هفته ای سه جلسه و هر جلسه هم سه ساعت بود. البته سطح B2 به دلیل سنگین بودن مباحث به هفته ای دو جلسه کاهش پیدا کرد. طی این مدت علاوه بر کلاس ها روزی ۶ ساعت هم مطالعه داشتم که شامل پادکست گوش کردن ، فیلم دیدن ، حل تمرین، ... میشد. 

🧗🏼 با توجه به اینکه من شاغل هستم و توی یک شهر دیگه زندگی میکنم ،طی این یکسال من خانواده مو رو فقط دو روز اول عید سال ۱۴۰۳ دیدم و بقیه مدت رو تمرکزم روی درس بود. بهمن ماه سال گذشته ما شروع کردیم به خوندن منابع آزمون و آماده شدن برای آزمون. 

🌟من دوبار آزمون دادم . سری اول رو خودم ثبت نام کرده بودم و فقط منابع رو از کانال تلگرامی که آقای دکتر زحمت کشیده بودند و در دسترس عموم قرار داده بودند دانلود کرده بودم. اولین آزمون من ۱۱ اردیبهشت بود. با کلی استرس وارد محل آزمون شدیم و با برخورد خوب کارکنان موسسه همه چی آروم شد و خیلی خوب داشت پیش میرفت. تا اینکه برگه های آزمون رو دادن و من وقتی سوالات رو دیدم خوشحال از اینکه پر تکرار هستند. خیلی خوشحاااال 😁😁😁😁. اینقدر که یک اشتباه افتضاح انجام دادم و لزن تایل یک رو بدون نگاه کردن به متن ها و به ترتیب جواب های صحیح رو زدم و رفتم سراغ تایل دو . ولی جای متن ها عوض شده بود همین باعث شد من بخش کتبی رو بیوفتم. 🥴 🥴🥴 🤕

👍اما بخش شفاهی : فوق العاده بود . یک جو کاملا صمیمانه و دوستانه. من و پارتنرم حدود سه ماه هر روز حداقل دوساعت باهم تمرین میکردیم . همه موضوعات رو کار کرده بودیم و قالب های خودمون رو پیدا کرده بودیم. سر جلسه هم با شوخی و خنده شروع کردیم. من از ممتحن ها اجازه گرفتم و پقزن رو ارائه دادم. بعدش پارتنرم ارائه داد و علاوه بر سوالاتی که ما از هم پرسیدیم ممتحن ها یک سوال از هرکدومون پرسیدن که پاسخ دادیم. 🥇🏆🌟

✌️بخش دیسکو موضوع ما در مورد حیوانات خانگی بعنوان کادو بود. موضوع رو که عنوان کردیم ممتحن ها ازمون سوال پرسیدن که خودتون حیوان خانگی دارید؟ جواب دادیم و رفتیم بخش پلن و داشتیم صحبت میکردیم که گفتن دیگه کافیه و خداحافظی کردیم و تموم. 🌟 این بخش رو قبول شدیم . 😎

👍 بعد از اینکه نتایج مون اومد اینبار دیگه زحمت ثبت نام رو به آقای دکتر دادم و برای تاریخ ۷ تیر ماه ثبت نام کردم. 

اینبار هم آزمون از پرتکرار ها بود ولی دیگه اشتباه قبلی رو تکرار نکردم و سه بار چک کردم 😂😂😂

🚕🏢 هتل رو برای شب اول آسیا بیزینس رو آقای دکتر برامون رزرو کردند. بعدش رفتیم سمت تکسیم و دو شب هم اونجا بودیم و کلی تفریح کردیم. 

بعد آزمون با آقای دکتر و بعضی از دوستان رفتیم جزیره گردی 😍😍😍😍 وای که چقدر خوش گذشت

بازم میایم آقای دکتر ولی اینبار فقط برای تفریح نه آزمون 😂

✈️ پرواز رفت و برگشت مون پگاسوس بود . بطور خلاصه میشه گفت افتضاح بدون پذیرایی بدون خدمات . 

📱اینترنت رومینگ ایرانسل رو فعال کردم. خداروشکر خوب بود و به مشکلی برنخوردم. البته قبل سفر ما همه مسیر های دسترسی ، نقشه های مترو ، گرفتن استانبول کارت و هر اطلاعات دیگه ای که لازم بود رو از طریق ویدئو هایی که توی گروه همسفر بود جمع آوری کرده بودیم. 

🏊🏻🤺🥂🌈 تا قبل از آزمون تا جایی که میتونید درس بخونید و بخودتون سخت بگیرید. آزمون رو گذروندید دیگه به هیچی فکر نکنید و از ادامه سفرتون لذت ببرید. فکر کردن به نتایج آزمون فقط باعث استرس میشه در حالی که دیگه هیچ کاری از دستتون بر نمیاد. پس فقط از سفر و گردش تون لذت ببرید. 

🏆 در پایان قدر دان آقای دکتر عقلمند بابت همه زحمتاتشون و وقتی که برای ما گذاشتن و با ما اومدن گردش ، هستیم. 
گروه ۷ تیر یه دونه است اونم برای نمونه است 😎. پیپیپ هوراااااااا .

🥳 البته گروه ۱۱ اردیبهشت هم خوب بود اونجا هم دوستای خوبی پیدا کردیم و با هم بیرون رفتیم و خوش گذشت. 😍
 

66
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما