پست های ویژه دانشیار

تجربه آزمون تلک موسسه داس آکادمی

تجربه آزمون تلک موسسه داس آکادمی

تجربه شماره 1 - داوطلب مرکز دکتر مجید عقلمند

😭  #تجربه پاسپورت رو یادم رفته بود بیارم!

⛱سلام من هم مثل بقیه بچه های گروه همسفر تجربه خودم رو می خوام به شما بگم تا با خیال راحت بیاین واسه امتحان تلک. من اصلا فکر نمی کردم که واسه امتحان مجبور بشم بیام ترکیه ولی بعد از اینکه نتونستم گوته ثبت نام کنم و 2 بار هم او اس دی رد شدم تصمیم گرفتم تلک رو انتخاب کنم. 

🔥چون از بیمارستان ما 11 نفر از طریق دکتر عقلمند برای تلک اقدام کرده بودند و راضی بودند منم شدم نفر 12 ام و امدم برای امتحان. تجربه بقیه بچه ها رو می خونم و سعی می کنم چیزهایی که گفتند رو تکرار نکنم.

❌ من بزرگ ترین اتفاقی که  واسم افتاد این بود که پاسپورت رو یادم رفت با خودم به موسسه ببرم و این رو توی تاکسی وقتی از تکسیم داشتم به سمت موسسه می رفتم متوجه شدم و سکته کردم! 😭 به دکتر عقلمند زنگ زدم اما ایشون هم گوشی برنمیداشتند دیگه به هتل هم نمی شد برگشت امتحان رو از دست می دادم. 😭 وقتی رسیدم موسسه از پشت در شیشه ای دکتر رو دیدم گفتند باید منتظر بمونید تا ساعت 8:15 بشه و در رو باز کنیم با کلی اشاره بالاخره متوجه منظور من شدند امدند در رو باز کردند و من قضیه رو بهشون گفتم. 

🌟😭 با کمال خونسردی گفتند شما توسط من ثبت نام شده اید و هیچ مشکلی نیست خیالتون راحت باشه و به پاسپورت فکر نکنید. من الان پرینت پاسپورت شما را که در مرکز ما موقع ثبت نام ارائه دادید می گیرم و تایید و امضا می کنم و با همون می تونید در آزمون شرکت کنید. بعد وارد موسسه شدیم کارها رو که انجام دادیم دکتر پرینت صفحه اول پاسپورت رو به من دادند و با همون در آزمون شرکت کردم. سر جلسه هم برگه را بررسی کردند و هیچ مشکلی نبود. 

🏆 سوالات امتحان ما از پرتکرارها بود. شفاهی هم خیلی خوب دادم و امیدوارم بهترین نتیجه رو بگیرم. 

⛔️ به نظر من سعی کنین نزدیک موسسه در همین هتلی که دکتر رزرو می کنند بمونید. تخفیف خیلی خوبی ارائه میدن و  بچه ها می گفتند صبحانه هم ساعت 7 میدن و خیلی عالیه. متاسفانه من تکسیم هتل گرفته بودم. به صبحانه نرسیدم همچنین گرون تر از جاهای دیگه هم بود و کلی هم پول تاکسی دادم.  

🥇 برای همه آرزوی موفقیت و قبولی دارم.  🌹🌹

50
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما