X

پست های ویژه دانشیار

چاپ مقاله برای اپلای

چاپ مقاله برای اپلای

درصورتیکه می خواهید برای اپلای اقدام نمایید نیاز به رزومه ای قوی دارید.

ممکن است معدل شما پایین باشد و یا سن شما بالا باشد و فاصله زیادی بین مقاطع تحصیلی شما بوجود آماده باشد. 

 در همه این موارد داشتن مقاله علمی یک ضرورت محسوب می شود.  

 

چاپ مقاله ISI برای اپلای

 

با چاپ و ارائه مقاله نشان می دهید که یک پژوهشگر هستید و در صورتیکه به شما امکان ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس و دکتری داده شود به خوبی از عهده کار بر می آیید و با موفقیت این دوره را به پایان می رسانید. 

به صورت روزانه رزومه افراد را مورد بررسی قرار می دهم. برای خود من نیز کار کردن با یک دانشجویی که سابقه تحصیلی و پژوهشی خوبی دارد کار راحت تری است.  

در خارج از کشور بودجه های تحقیقاتی را به اساتید پرداخت می نمایند و اساتید سعی می کنند بهترین دانشجوها را برای هدف پروژه انتخاب نمایند. در واقع آنها دانشجو انتخاب نمی کنند به گونه ای همکار انتخاب می کنند. 

پس قبل از هر چیزی توانایی های علمی خود را بالا ببرید. کار تحقیقاتی دارای نوآوری انجام دهید و در مجلات معتبر به چاپ برسانید. 

خدمات ارائه شده در دانشیار

در دانشیار خدمات چاپ مقاله علمی در مجلات معتبر(ISI-JCR-Scopus-SJR-Q1-Q4) ارائه می گردد.

در صورتیکه مقاله ای نوشته اید می توانید آن را جهت چاپ به دانشیار بفرستید. همچنین اگر مقاله ای ندارید می توایند از مشاوره اساتید مرکز بهره ببرید. 

 

چاپ مقاله برای اپلای

 

با ما تماس بگیرید.

اطلاعات تماس

ایمیل: Aghlmand@danrc.com; Info@danrc.com 
شماره تماس: 00989173915286
 
 

Print
2254 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان