X

پست های ویژه دانشیار

چاپ مقاله روانشناسی در مجله Q1

چاپ مقاله روانشناسی در مجله Q1

تصویر زیر پروسه چاپ یک مقاله در مجله ISI با رتبه Q1 را نشان می دهد که پس از اولین ارسال بدلیل کیفیت پایین رد شد. این مقاله توسط نویسنده ویرایش شد و سطح مقاله ارتقا پیدا کرد و مجددا آن را به مجله فرستادیم. پس از گذراندن پروسه داوری با ویرایش زیاد برگردانده شد و اکنون نویسنده در حال انجام ویرایش نهایی است تا یکبار دیگر مقاله را به مجله بفرستیم. با توجه توانایی های نویسنده در پاسخ به داوران و انجام ویرایش های لازم مقاله می تواند از این مجله پذیرش بگیرد. 

چاپ مقاله در مجله Q1

همیشه به دانشجویان توصیه می کنم از ابتدای دوره تحصیلی به مقالات ISI فکر کنند. و دوره هایی را که در طول دوره تحصیل می گذرانند براساس موضوع پایان نامه انتخاب نمایند. توجه داشته باشید که موضوع انتخابی شما در نهایت باید در مجلات ISI چاپ شود، پس بهتر است قبل از انتخاب موضوع بیش از 200 مقاله ISI را با خواندن عنوان و چکیده مورد بررسی قرار دهید. به این صورت با آخرین دستاوردهای رشته خود آشنا می شوید. 

بسیاری از مقالات بدلیل داشتن موضوعی قدیمی از مجلات رد می شوند. موضوعی که قابل تعمیم به کل جامعه نیست. در بسیاری از مقالاتی که رد می شوند روش تحقیق نیز اشتباه است. معمولا در ایمیل ردمقاله، سردبیر به نداشتن نوآوری در مقاله اشاره می کند. 

در صورتیکه بخواهید چاپ مقاله در مجلات ISI را بیاموزید و کلیه پیگیری ها را شخصا انجام دهید پیشنهاد می کنم تمامی راهنماهای منتشر شده در وب سایت دانشیار را مطالعه نمایید. 

نویسنده: دکتر مجید عقلمند(مدیر دانشیار)
 

Print
2346 رتبه بندی این مطلب:
5/0
نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان