X

پست های ویژه دانشیار

چاپ مقاله دکتر مجید عقلمند در مجله با ضریب تاثیر 3.307

چاپ مقاله دکتر مجید عقلمند در مجله با ضریب تاثیر 3.307

یکی از مقالاتم در این هفته از مجله آی اس آی با ضریب تاثیر 3.307 پذیرش گرفت. این مقاله مربوط به تحقیقی بود که در کنار پایان نامه دکتری انجام داده بودم. 

مقاله در زمینه محاسبه میزان فضای سبز از طریق تکنیک های جدید سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی است. تحقیق برپایه روشی بود که در سال 2019 در یکی از دوره های سازمان ناسا آموزش دیده بودم و همین روش به همراه موضوع خوبی که انتخاب شده بود باعث قبولی مقاله در چنین مجله ای شد. 

همانطور که در تصویر دوم و سوم قابل مشاهده است؛ مقاله در شهریور 1400 به مجله ارسال گردید و در تیر ماه 1401 پذیرش گرفت. این مقاله در این مدت دو بار جهت اصلاح برگردانده شد و می توان گفت با اینکه به شرط اصلاح کم پذیرش گرفته بود اما تا آخرین مرحله داوران نظرات خود را با تاکید اعمال کردند. 

 

همچنین طی 12 سال همه تجربیات خودم را در زمینه چاپ مقاله در وب سایت دانشیار به صورت رایگان در اختیار جامعه علمی قرار داده ام. پیشنهاد می کنم قبل از هر چیز آموزش های دانشیار را گام به گام مورد بررسی و مطالعه قرار دهید. 

نویسنده: دکتر مجید عقلمند (مدیر دانشیار)

 

Print
2754 رتبه بندی این مطلب:
1/7
نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان