X

پست های ویژه دانشیار

خرید مقاله برای اپلای

خرید مقاله برای اپلای

تنها با داشتن رزومه خوب می توانید برای دوره فوق لیسانس و دکتری خارج از کشور اقدام نمایید. معدل بالا، نمره خوب در آزمون زبان انگلیسی و همچنین آزمون GRE را همه دانشجویان ارائه می دهند. در صورتیکه بخواهید بین دانشجویانی که برای اپلای اقدام می کنید متفاوت باشید باید مقاله علمی داشته باشید. مقاله علمی به خوبی تجربه پژوهشی شما را نشان می دهد. 

اگر دانشجوی مقطع لیسانس هستید و می خواهید برای مقطع فوق لیسانس اقدام نمایید داشتن یک مقاله در مجلات علمی معتبر و همچنین داشتن چند مقاله در کنفرانس های بین المللی، شانس شما را برای دریافت پذیرش افزایش می دهد. توجه داشته باشید که اساتید انتظاری بسیار بالایی از دانشجویان لیسانس ندارند به همین خاطر با نشان دادن این سوابق به خوبی پرونده ای متمایز با سایر دانشجویان خواهید داشت. بسیاری از دانشجویان این مقطع برای خرید چند مقاله ISI اقدام می نمایند. متاسفانه این مقالات تاثیر منفی بر رزومه دانشجویان می گذارد زیرا هرگز یک دانشجوی لیسانس نمی تواند مقاله ISI بنویسید. البته در بعضی از دانشگاه ها دانشجویان با حمایت اساتید می توانند به چنین توانایی برسند اما این توانایی قابل تعمیم به تمامی دانشجویان نیست. مقاله ISI سطح بالایی دارد و رسیدن به آن حداقل 4 سال زمان می برد. زمانی که در رزومه یک دانشجو چنین مقاله ای وجود داشته باشد اساتید متوجه جعلی بودن رزومه خواهند شد. با چند سوال از روش پژوهش و بخش نتایج می توانند به این نتیجه برسند که این مقاله حاصل کار دانشجو نمی باشد. 

دانشجوی فوق لیسانس بدلیل اینکه بر روی پایان نامه کار می کنند شانس بالاتری برای نوشتن مقاله ISI و همچنین مقالات کنفرانسی دارند. آنها طی 1 سال با کمک استاد راهنما می توانند چند مقاله ارائه دهند. البته ما از دانشجویان مقطع فوق لیسانس نیز انتظار چاپ بیش از 1 مقاله علمی در مجلات معتبر را نداریم. اما همیشه دانشجویانی هستند که با بیش از 3 مقاله به جلسه مصاحبه می آیند. باید خود را برای سوالاتی که درخصوص مقالات نوشته شده، پرسیده می شود، آماده نمایید. 

خدمات دانشیار در زمینه نگارش مقاله

در دانشیار متخصصین بسیاری در رشته ها مختلف فعالیت دارند. دانشجویان می توانند در تحقیقاتی که در دانشیار انجام می شود، شرکت نمایند و بخشی از کار تحقیق را انجام دهند و یا مشارکت مالی داشته باشند. به این ترتیب در مدت زمان کوتاهی می توانند رزومه بسیار خوبی برای اپلای ارائه دهند. 

برای مشارکت در مقالات کنفرانسی و مقالات علمی با ما تماس بگیرید. 

 

تماس با گروه دانشیار

دکتر مجید عقلمند (مدیر دانشیار)

Email:  info@DanRC.com

Email:  Aghlmand@DanRC.com

Email:  Daneshyar.Center@Gmail.com

Tell:  00989173915286

Print
3666 رتبه بندی این مطلب:
3/6
نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان