X

پست های ویژه دانشیار

بررسی اعتبار نامه پذیرش

بررسی اعتبار نامه پذیرش

در دانشیار خدمات "بررسی صحت نامه های پذیرش صادر شده از سوی مجلات" ارائه می گیرد. پژوهشگران می توانند با ارسال نامه پذیرش و یا مشخصات مجله از صحت نامه پذیرش اطلاع کسب کنند.

توضیحات تکمیلی

مجلات بسیاری در جهان وجود دارند که برخی آنها دارای اعتبار هستند و بعضی از آنها بی اعتبار و جعلی. همچنین موسسات بسیاری در زمینه چاپ مقاله ISI فعالیت دارند و متاسفانه بسیاری از مقالات توسط این موسسات به مجلات بی اعتبار و جعلی ارسال می شود و به این صورت نویسنده که معمولا از دانشجویان تحصیلات تکمیلی است نمی تواند از امتیاز چاپ مقاله بهرمند گردد.

در مواردی نیز دیده شده است که برخی از افراد و موسسات نامه پذیرش جعلی را به نویسندگان تحویل داده اند که با پیگیری مشخص شده است که این نامه ها توسط مجله صادر نشده است.  

پس از چاپ مقاله، مجلات به نویسنده ها نامه پذیرش ارائه می دهند. در نامه پذیرش، مشخصات مقاله، نویسنده و مجله ارائه شده است همچنین تاریخ چاپ و یا شماره ای که مقاله در آن چاپ خواهد شد نیز در نامه پذیرش ارائه می گردد.

یکی از مواردی که در سال های اخیر بیشتر با آن مواجه بوده ایم صدور نامه های پذیرش جعلی از سوی موسسات چاپ مقاله بوده است. به منظور جلوگیری از سو استفاده موسسات خدماتی در دانشیار تحت عنوان " بررسی نامه پذیرش" ارائه می گردد.

در قالب این خدمات نامه پذیرش صادر شده از سوی گروه دانشیار مورد بررسی قرار می گیرد و همچنین مکاتبات لازم با سردبیر مجله درخصوص اعتبار نامه پذیرش صادر شده انجام می شود.  

ارائه اطلاعات در زمینه نامه پذیرش جعلی در دانشیار توانسته است از بسیاری از کلاه برداری ها جلوگیری نماید.

به منظور آموزش شیوه بررسی اعتبار مجلات می توانید از منو بالای سایت؛ "بخش ویژه ISI" را مورد بررسی قرار دهید.

 

نویسنده: دکتر مجید عقلمند (مدیر دانشیار)

Print
2282 رتبه بندی این مطلب:
5/0
نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان