X

پست های ویژه دانشیار

داوری مقاله در مجلات Q1-Q4

داوری مقاله در مجلات Q1-Q4

در تعطیلات سال نو میلادی

مجلات علمی در تعطیلات سال نو با تاخیر بسیاری زیاد به بررسی مقالات می پردازند. 

قبل از تعطیلات داوران از پذیرفتن مقاله خودداری می کنند و اگر سردبیر مجله ای باشید پیدا کردن داور برای مقالات تبدیل به یک مشکل بزرگ می شود.  

در مجلات ISI که سالانه بیش از 1000 مقاله را دریافت می کنند بررسی و ارسال مقالات برای داوری بسیار سخت می شود. و تصور کنید اگر قرار باشد برای 10 درصد از این مقالات 2 داور انتخاب نمایید باید در طول یک سال با بیش از 200 داور مکاتبه نمایید. همچنین در بسیاری موارد داورها مقاله را نمی پذیرند و مکاتبه برای یافتن داور فعال ادامه پیدا می کند. 

دو مقاله ای که دو هفته قبل از فرارسیدن سال نو میلادی توسط من به مجلات ارسال شده بودند کماکان در وضعیت بررسی اولیه هستند و مشخص است که تا بعد از تعطیلات سال نو باید منتظر بمانیم. 
 

داوری مقاله در مجلات Q1

داوری مقاله در مجلات Q4

 

چاپ مقالات علمی در مجلات معتبر یکی از خدمات دانشیار است. می توانید مقاله خود را جهت ترجمه و چاپ به دانشیار بسپارید. 

نویسنده: دکتر مجید عقلمند (مدیر دانشیار)

Print
1944 رتبه بندی این مطلب:
5/0
نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان