X

پست های ویژه دانشیار

کتاب تست  فیزیولوژی ورزشی
Dr. Majid Aghlmand

کتاب تست فیزیولوژی ورزشی

محمد سلیمانی فارسانی، زهرا همتی فارسانی، مجید سلیمانی فارسانی

"کتاب تست فیزیولوژی ورزشی" بر پایه‌ی دو کتاب "اصول بنیادی فیزیولوژی ورزشی (انرژی، سازگاری، عملکرد ورزشی)" اثر رابرت آ. رابرگز و اسکات ا̓. رابرتس که توسط آقایان عباسعلی گائینی و دبیدی روشن ترجمه شده است، و کتاب "فیزیولوژی ورزشی و فعالیت بدنی" اثر جک اچ. ویلمورد و دیوید ال. کاستیل ترجمه 5 استاد (ضیاء معینی – فرهاد رحمانی نیا – حمید رجبی – حمید آقا علی نژاد – فاطمه سلامی)، تالیف گردیده است.

در کتاب حاضر مجموعه طبقه بندی شده‌ای از تست‌های چهار گزینه‌ای در 6 فصل ارائه شده است. فصل‌های این کتاب به ترتیب به متابولیسم، عصب و عضله، قلب و عروق، تنفس، هورمون و تغذیه اختصاص دارد. در آخر کتاب نیز پاسخنامه‌ی هر یک از فصل ها به صورت جداگانه ارائه شده است.

خواندن این کتاب به دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد توصیه می شود. آنها پس از خواندن کتاب های اصلی می توانند با پاسخ به تست های این کتاب، میزان یادگیری و نحوه عملکرد خود را مورد ارزیابی قرار دهند.

پیشاپیش از بذل محبت عزیزان مخاطب و صاحب نظران و استادان گرامی تشکر نموده و دست این عزیزان را در جهت تهیه آثاری برتر و بهتر به گرمی می فشاریم.

Print
4913 رتبه بندی این مطلب:
4/2
نویسنده/نویسندگان:محمد سلیمانی فارسانی، زهرا همتی فارسانی، مجید سلیمانی فارسانی
شابک978-1507800751
سال چاپ کتاب2015
زبانفارسی
تعداد صفحات202
لینک آمازونhttp://www.amazon.com/Sports-Physiology-Test-Book-Persian/dp/1507800754
لینک گوگل بوکhttp://
نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان