X

پست های ویژه دانشیار

JCR

JCR

در سال های اخیر افزایش تعداد مقالات منتشر شده‌ی‌ پژوهشگران ایرانی در مجلات بین المللی باعث گردید موفقیت های چشمگیری در حوزه علم بدست آوریم. به عنوان نمونه می توان به کسب رتبه نخست جهان از نظر میزان رشد علمی اشاره کرد. همچنین چاپ 11886 مقاله در هفت ماه نخست سال 2013 باعث گردید در رتبه بیستم جهان قرار گیریم و نسبت به کشورهای پیشرفته ای چون بلژیک، دانمارک، اتریش، نروژ و فنلاند جایگاه بهتری داشته باشیم (براساس خبر منتشر شده از سوی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری در تاریخ 6/5/1392(.

همگام با پیشرفت علمی کشور و به قصد سرعت بخشیدن به چاپ مقالات علمی و راهنمایی پژوهشگران و پاسخ به سوالات آنان، دو کتاب با عنوان‌های "راهنمای ارسال و چاپ مقالات علمی در مجلات ISI" و "راهنمای جستجوی مجلات در موسسه تامسون (ISI) آیا مجله انتخابی من ISI است؟" تالیف گردید و در اختیار پژوهشگران قرار گرفت. استقبال بی نظیر پژوهشگران از این دو اثر و حمایت و پشتیبانی آنان باعث گردید کتاب سوم با نام " راهنمای گزارش استنادی مجلات (JCR) - آنسوی ضریب تاثیر (Impact Factor)"  در فاصله کمتری از دو اثر قبلی آماده گردد. این اثر نیز مانند دو اثر قبلی برای اولین بار منتشر می شود.

در کتاب حاضر به معرفی JCR (نسخه سال 2012)و نحوه‌ی استفاده از آن پرداخته شده است. JCR منبعی است جهت شناسایی و انتخاب مجلات معتبر در هر رشته و گرایش علمی. امید که پژوهشگران با استفاده از مطالب ارائه شده در این اثر بتوانند بهترین مجلات را برای چاپ مقالات خود برگزینند و به این وسیله بر افتخارات علمی کشور بیافزایند.

پیشاپیش از بذل محبت عزیزان مخاطب و صاحب نظران و استادان گرامی تشکر نموده و دست این عزیزان را در جهت تهیه آثاری برتر و بهتر به گرمی می فشاریم.

در پایان خدای بزرگ را شاکریم که ما را موفق به تکمیل کتاب حاضر نمود، و امیدواریم مطالب ارائه شده در این کتاب برای پژوهشگران و محققان در سراسر ایران مفید واقع گردد.

Print
3289 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
نویسنده/نویسندگان:دکتر آزاده نعمتی و مجید عقلمند
شابک978-1491093412
سال چاپ کتاب2013
زبانفارسی
تعداد صفحات66
لینک آمازونwww.amazon.com/Guide-Journal-Citation-Reports-JCR/dp/1491093412
لینک گوگل بوکhttp://
نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان