موضوع پایان نامه هنرهای نمایشی
هنرهای نمایشی
1. اهمیت خاطره در شخصیت های نمایشنامه های نغمه ثمینی با تمرکز بر خواب در فنجان خالی، هیولاخوانی و زبان تمشک های وحشی
2. تاریخ مفهوم مکتب اصفهان: بررسیِ گفتمانهای هویتساز در تاریخ معاصر موسیقی دستگاهیِ شهر اصفهان
3. سیر تحول انیمههای پر زد و خورد ژاپنی از تزوکا تاکنون در فرم بصری
4. نقش نمایش خلاق در تعلیموتربیت با بهرهمندی از آرای جان دیویی
5. فیلم ناصرالدین شاه اکتور سینما(1370) بازنمایی کننده تجربه نظارهگری جسمانی و از میان رفتن مرز میان ناظر و منظر سینمایی
6. بازتاب سرمشق «شهسوار ایمان» کی یرکه گور در شخصیت «براند» اثر هنریک ایبسن
7. مکانمندی و زمانمندی در فیلم فروشنده بر اساس آرای هایدگر در هستی و زمان
8. بررسی تأثیر ظرفیت سالنهای مجموعهی تئاترشهر تهران بر تغییر درآمد آنها از سال 1390 تا 1396 با تکیه بر نظریات ویلیام بامول
9. تحلیل فرایند اقتباس در فیلم (پری) داریوش مهرجویی (با استفاده از الگوی روایت شناسی کنشی گریماس و الگوی تحلیل ساختاری فیلم بوردول)
10. بررسی و ترانویسی تصنیفی نغمهنگاریشده به شیوۀ تلفیقی (ابجدی-نقطهای) از مهدیقلی هدایت (مخبرالسّلطنه)، با نگاهی به فواصل پیشنهادی منتظمالحکماء
11. هژمونی مردانه در گزیده ای از نمایشنامه های هنریک ایبسن، با رویکرد تحلیل محتوا
12. الگوی بینالمللیشدن فیلم و سینمای ایران درجهت کسب سهم از بازارهای منطقهای و بینالمللی
13. اثرات رفتار حرکتی دوربین به مثابه "تجسمی از انسان" در فیلم "فرزندان بشر"
14. کیفیتِ تاثیرپذیری روبرت لپاژ به عنوان کارگردان از مخاطب/تماشاگر در شکلدهی میزانسن
15. واکاوی مفهوم زمان در سینمای ونگ کار-وای بر اساس آرای ژیل دلوز
16. افزایش میزان باورپذیری در انیمیشنهای سه بعدی رایانهای با تمرکز بر انتقال احساس از طریق صورت کاراکتر
17. مطالعه تطبیقی نظریه واقعگرایی فیلم با حادواقعیت ژان بودریار
18. بازنگری بر تناظر میان پردهی سینما و آینهی ژاک لکان با توجه به ماهیت تصویر سینمایی
19. تجسم مفهوم بدن های رام فوکو در عروسک ( با بررسی موردی اپرای عروسکی نخی )