X

پست های ویژه دانشیار

ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات علمی

ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات علمی

در دانشیار خدمات ترجمه تخصصی مقالات علمی ارائه می گردد. این خدمات به ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی مقالات علمی که برای چاپ در مجلات انگلیسی زبان آماده شده اند، محدود می باشد.

در دانشیار ترجمه توسط متخصص زبان انگلیسی دارای مدرک دکتری زبان انگلیسی و عضو هیات علمی انجام می شود از این رو دارای کیفیت قابل توجهی است. مقالاتی که توسط دانشیار ترجمه می شوند به ویرایش انگلیسی نیاز ندارند.

 

توضیحات بیشتر

  • اعلام هزینه ترجمه و تاریخ تحویل مقاله، تنها پس از بررسی فایل doc مقاله ممکن است.
  • کلیه مقالات توسط متخصص زبان انگلیسی مرکز طی 24 ساعت بررسی می شوند.
  • کلیه ترجمه ها طی 5 تا 7 روز تحویل داده می شوند.  
  • در صورتیکه قبل از انجام ترجمه نام مجله مشخص باشد، همراه با ترجمه، فرمت مقاله نیز براساس مجله هدف تنظیم خواهد شد.
  • نویسندگان می توانند در مقاله ارسالی به دانشیار، واژه های تخصصی را در داخل پرانتز قرار دهند. اینکار به افزایش کیفیت ترجمه کمک می کند.
  • ترجمه مقالات علمی در دانشیار یک پروژه باز محسوب می گردد. به این صورت که اگر مقاله به مجله ارسال شد پس از داوری نیز در ویرایش و تصحیح مقاله در کنار نویسندگان هستیم و در نوشتن نامه به سردبیر و داوران راهنمای نویسندگان خواهیم بود.
  • پژوهشگران می توانند کلیه مراحل چاپ مقاله را به دانشیار بسپارند. در دانشیار خدمات انتخاب مجله، تنظیم فرمت و ارسال مقاله به مجله و انجام کلیه پیگیری های لازم تا دریافت پاسخ نهایی از مجله، ارائه می گردد.

 

جهت ارسال مقاله و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

نویسنده: دکتر مجید عقلمند (مدیر دانشیار)

 

 

Print
2287 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان