پست های ویژه دانشیار

مجلات ISI مقالات ایرانیان را تحریم کردند

مجلات ISI مقالات ایرانیان را تحریم کردند

تحریم مقالات ایرانیان

خدمات چاپ مقالات ISI جزء خدمات ارایه شده در دانشیار است. روز گذشته ایمیل یکی از مجلات زیر نظر انتشارات تیلور و فرنسیس دریافت شد. در این ایمیل به موضوع تحریم اشاره شده است و سوالاتی در خصوص ارتباط تحقیق انجام شده و دولت ایران پرسیده اند. آنها از انتشار مقالاتی که به صورت مستقیم به حکومت ایران مرتبط می شود، منع شده اند. در حال حاضر در حال آماده نمودن پاسخ برای این مجله هستیم. در گذشته تحریم ها این حوزه را شامل نمی شدند اما در حال حاضر ناشرین از جریمه ای که توسط اداره خزانه داری آمریکا اعمال می شود، می ترسند!

تحریم مقالات ایرانیان توسط مجلات ISI

 

 

 

 

 

 

 

نویسنده: دکتر مجید عقلمند

2207
رتبه بندی این مطلب:
1.0

کلمات کلیدی:

ارسال مقاله به isi اکسپت سریع مقاله isi اکسپت مقاله اکسپت مقاله چیست اکسپت مقاله در مجلات داخلی اکسپت و چاپ مقاله پایان نامه کارشناسی چیست پذیرش مقاله isi پذیرش مقاله در مجلات علمی پژوهشی پذیرش مقاله علمی پژوهشی تبدیل پایان نامه به مقاله تفاوت پایان نامه و پروپوزال تفاوت تحقیق با پژوهش تفاوت تحقیق با مقاله تفاوت مقاله و پایان نامه ثبت مقاله در مجلات علمی پژوهشی چاپ تضمینی مقاله چاپ تضمینی مقاله ISI چاپ سریع مقاله در مجلات داخلی چاپ فوری مقاله ISI چاپ مقاله isc چاپ مقاله ISI چاپ مقاله ISI تضمینی Major revision یعنی چه اعتراض به داوری مقاله امتیاز مقاله نامه به سردبیر انواع ریجکت مقاله انواع ریجکت مقاله ISI پاسخ به ایرادات داوران خارجی پاسخ به ایرادات داوران مجله تشکر از داور مقاله به انگلیسی جواب ریوایز مقاله جواب ریوایز داور مقاله به انگلیسی داوری تخصصی مقاله درخواست داوری مقالات درخواست داوری مقالات به مجلات درخواست داوری مقالات ISI طرح درخواست withdraw از سردبیر طریقه نامه نوشتن به ادیتور مقاله isi طریقه نامه نوشتن به ادیتور مقاله نحوه نامه نوشتن به ادیتور مقاله isi شیوه نامه نوشتن به ادیتور مقاله isi طولانی شدن زمان داوری مقاله علت رد مقاله توسط ادیتور فرایند پذیرش مقالات مراحل داوری مقاله مقالات از نوع letter منظور از تکمیل داوری چیست نامه به ادیتور ژورنال نامه به سردبیر pdf نامه به سردبیر و چک لیست نحوه نوشتن نامه به سردبیر مجله نقد مقالات نمونه ریوایز مقاله نمونه ریوایز مقاله ISI نمونه فرم داوری نمونه کاور لتر برای مقاله نمونه متن داوری مقاله ISI نمونه متن داوری مقاله نمونه نامه به سردبیر فارسی نمونه نامه به سردبیر مجله انگلیسی نمونه نامه پاسخ به داوری مقاله نمونه نامه پاسخ به داوری مقاله آی اس آی نمونه نامه پاسخ به داوری مقاله انگلیسی

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما