پست های ویژه دانشیار

لیست مجلات Q1, Q2, Q3 & Q4

لیست مجلات Q1, Q2, Q3 & Q4

فهرست مجلات ISI ژورنال های Q1, Q2, Q3 & Q4

 دو مرکز در دنیا مجلات را براساس Q1, Q2, Q3 & Q4 گروه بندی می نمایند. مرکز اول اسکوپوس است و مرکز دوم سازمان ISI و یا تامسون رویترز. نحوه دسته بندی مجلات در این دو سازمان با یکدیگر متفاوت است و اگر در بخش نامه های پژوهشی به این مورد اشاره شده باشد باید از آنها بپرسید منظور اطلاعات ارایه شده از سوی کدام پایگاه است. زیرا اصول نمایه سازی مجلات در این دو پایگاه با یکدیگر متفاوت است و ممکن است مجله ای که در پایگاه اسکوپوس در رده Q2 قرار دارد اصلا در پایگاه ISI لیست نشده باشد. 

کلیه مجلات ISI در کلیه رشته های علمی به صورت دسته بندی شده در وب سایت ما منتشر شده است. کافی است بر روی رشته مورد نظر کلیک کنید تا لیست مورد نظر نمایش داده شود. برای دسترسی به نام رشته ها بر روی 3 گروه زیر کلیک نمایید.

توضیحات

  • لیست های منتشر شده در دانشیار، شامل مجلات JCR و یا WOS می باشد.
  • کلیه مجلات معرفی شده در دانشیار دارای ضریب تاثیر هستند.
  • این مجلات مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت هستند.  
  • شیوه یافتن مجلات با داوری سریع و آسان در این صفحه آموزش داده شده است.

نحوه بررسی مجلات

می توانید برای بررسی Q1, Q2, Q3 & Q4 بودن هر مجله در پایگاه اسکوپوس به سایت www.scimagojr.com،  و برای بررسی Q1, Q2, Q3 & Q4 بودن هر مجله در پایگاه ISI به سایت www.webofscience.com/wos/woscc/basic-search  مراجعه نمایید.  

تصویر زیر نتیجه بررسی مجله ENVIRONMENTAL SCIENCE & TECHNOLOGY LETTERS را در سایت web of science نشان می دهد. همانطور که در تصویر مشخص است این مجله در رده Q1 قرار دارد. 

 

لیست مجلات Q1-Q4

 

تصویر زیر نتیجه بررسی مجله ENVIRONMENTAL SCIENCE & TECHNOLOGY LETTERS را در سایت scimagojr  نشان می دهد. همانطور که در تصویر مشخص است این مجله در رده Q1 قرار دارد. 

 

بررسی Q مجلات

 

پست های مرتبط:

 

داوری مقالات ISI

 

چاپ مقاله در مجله q1

 

چاپ مقاله

 

نویسنده: دکتر مجید عقلمند (مدیر دانشیار)

23273
رتبه بندی این مطلب:
3.3

کلمات کلیدی:

ELSEVIER ISC ISI ارسال مقاله به isi از کجا بفهمیم یک ژورنال isi است امتیاز مقاله ISI پذیرش مقاله isi تبدیل پایان نامه به کتاب چاپ سریع مقاله در مجلات داخلی چاپ مقاله ISI چاپ مقاله ISI تضمینی خرید مقاله ISI فروش مقاله ISI قیمت نوشتن مقاله علمی پژوهشی لیست مجلات خارجی isi مورد تایید وزارت بهداشت چاپ مقاله فوری درج نام در مقاله آماده چاپ لیست مجلات Q1 لیست مجلات Q2 لیست مجلات Q3 لیست مجلات Q4 لیست مجلات Q1 Q2 Q3 Q4 لیست مجلات Q1 Q2 فهرست مجلات Q1 Q2 فهرست مجلات Q1 فهرست مجلات Q1-Q4 فهرست ژورنال های Q1-Q4 لیست مجلات ISI Q1 بررسی q مجلات از کجا بفهمیم مقاله q1 است شاخص q مجلات شاخص های اسکوپوس لیست مجلات q1 وزارت علوم لیست مجلات q2 وزارت علوم لیست مجلات q3 وزارت علوم از کجا بفهمیم مقاله کجا چاپ شده ارسال مقاله به دانشگاه آکسفورد چاپ مقاله در یک هفته چاپ مقاله با هزینه کم ارسال رایگان مقاله isi چاپ مقاله علمی پژوهشی داخلی به صورت تضمینی ارسال مقاله رایگان Quartile چیست Quartile چگونه تعیین می شود در مجلات Quartile چیست چگونه می توان Quartile مجلات را بررسی کرد چگونه می توان Quartile مجلات را چک کرد چگونه می توان Quartile مجلات را فهمید اخذ پذیرش مقاله علمی پژوهشی داخلی چاپ مقاله علمی پژوهشی وزارتین چاپ تضمینی مقاله علمی پژوهشی Apc در مقالات چیست لیست ژورنال های رایگان ISI Major revision یعنی چه اعتراض به داوری مقاله امتیاز مقاله نامه به سردبیر انواع ریجکت مقاله انواع ریجکت مقاله ISI

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما