X

پست های ویژه دانشیار

چاپ مقاله روانشناسی و روانپزشکی در مجله Q1

چاپ مقاله روانشناسی و روانپزشکی در مجله Q1

در مرکز دانشیار

یکی از مقالات پژوهشگران دانشگاه تهران از مجله ISI با ضریب تاثیر 10.435 پذیرش گرفت. این مجله در گروه مجلات Q1 قرار دارد. دو تصویر زیر مربوط به سیستم مجله است که آخرین وضعیت مقاله (پذیرش) را نشان می دهد. 

مقاله در حوزه روانپزشکی و روانشناسی قرار دارد. استخراج مقاله از پایان نامه برعهده گروه دانشیار بود.

در مرحله بعد این مقاله توسط اعضای هیات علمی گروه زبان و ادبیات انگلیسی ترجمه شد. سپس مجله مورد نظر انتخاب گردید و مقاله براساس فرمت مجله تنظیم شد. همراه با مقاله کاورلتر و تایتل پیچ نیز توسط گروه دانشیار نوشته شد و کلیه پیگیری ها تا مرحله چاپ مقاله برعهده دانشیار بود. 

نویسندگان در دو مرحله ویرایش های لازم را انجام دادند. این ویرایش ها مربوط به محتوای مقاله بود. سپس ویرایش های انجام شده مجددا به انگلیسی ترجمه شد و در قالب مقاله قرار گرفت. 

در هر مرحله فایل مربوط به "پاسخ به داوران" توسط گروه دانشیار تنظیم شد و در نهایت این مقاله از مجله Q1 پذیرش گرفت. 

چاپ مقاله در مجلات معتبر ISI یکی از خدمات ارائه شده در دانشیار است. شما نیز می توانید چاپ مقاله خود را به گروه دانشیار بسپارید. 

البته پیشنهاد می گردد قبل از هرچیز پست های آموزشی منتشر شده در دانشیار، که حاصل 12 سال تجربه این گروه است را مطالعه نمایید. 

نویسنده: دکتر مجید عقلمند (مدیر دانشیار)
 

چاپ مقاله روانشناسی و روانپزشکی در مجله Q1

چاپ مقاله روانشناسی و روانپزشکی در مجله Q1

 

Print
2646 رتبه بندی این مطلب:
3/6
نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان