X

پست های ویژه دانشیار

لیست مجلات JCR 2022

لیست مجلات JCR 2022

لیست مجلات JCR 1401

لیست های مختلفی در دانشیار منتشر شده است.

که لیست مجلات JCR یکی از این لیست های می باشد که می توانید آن را از بخش "فایل ها برای دانلود" در پایین همین صفحه دریافت نمایید. 

لیست کلیه مجلات JCR به صورت تفکیک شده براساس رشته و حوزه علمی نیز در دانشیار منتشر شده است که با کلیک برروی گروه های زیر می توانید به صفحات مربوطه مراجعه نمایید. 


به عنوان مثال لیست مجلات JCR مهندسی عمران در بخش لیست تفکیک شده مجلات ISI - SCIENCE CITATION INDEX  قرار می گیرد.

و یا لیست مجلات JCR روانشناسی در بخش لیست تفکیک شده مجلات ISI - SOCIAL SCIENCES قرار دارد. 

علاوه برلیست های ارائه شده پست های آموزشی مختلفی نیز در دانشیار منتشر شده است این پست های آموزشی در خصوص انتخاب مجله است و می توانید از طریق لینک زیر به این صفحه دسترسی داشته باشید. 

پست های مرتبط:

 

داوری مقالات ISI

چاپ مقاله در مجله q1

چاپ مقاله

 

Print
30141 رتبه بندی این مطلب:
3/3

فایل ها برای دانلود

  • JCR_2021(.rar, 821/58 KB) - 4899 download(s)

نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان