پست های ویژه دانشیار

ضریب تاثیر جعلی را چگونه تشخیص دهیم

ضریب تاثیر جعلی را چگونه تشخیص دهیم

ایمپکت فکتورهای دریافت شده از موسسات بی نام و نشان

ضریب تاثیر جعلی نویسندگان ایرانی را به اشتباه می اندازد. باید توجه داشت که ضریب تاثیر اعلام شده در وبسایت برخی از مجلات از موسسات بی نام و نشان دریافت شده است. این ضریب تاثیر به موسسه ISI مربوط نیست و چاپ مقاله در چنین مجلاتی هیچ امتیازی به همراه ندارد.

نمونه "Academia Journal of Scientific Researc"

در هفته گذشته نویسنده یک مقاله علمی با دانشیار تماس گرفت مقاله او از مجله Academia Journal of Scientific Research پذیرش گرفته بود و مجله از او خواسته بود که مبلغ 600 دلار را جهت چاپ مقاله پرداخت نماید. با توجه به اینکه "پرداخت هزینه چاپ مقالات علمی" یکی از خدمات دانشیار است، درخواست را پذیرفتیم.

پس از بررسی متوجه شدیم که این مجله ISI نیست به همین خاطر با نویسنده تماس گرفتیم و از او دلیل چاپ مقاله را پرسیدیم. متوجه شدیم که ضریب تاثیر اعلام شده باعث گردیده او به اشتباه فکر کنند که این مجله ISI است و حاضر بود مبلغ بالایی را جهت چاپ مقاله پرداخت نماید.

در تصویر زیر وبسایت مجله Academia Journal of Scientific Research قابل مشاهده است. همانطور که در تصویر می بینید ضریب تاثیر مجله 0.351 است. این مجله از موسسه ای غیر از ISI ضریب تاثیر گرفته است. این ضریب تاثیر در ایران هیچ گونه اعتبار و ارزشی ندارد.

ضریب تاثیر جعلی

تصویر 1: وبسایت مجله

در دو تصویر زیر نیز نامه پذیرش و فاکتور ارسالی (مربوط به 600 دلار) قابل مشاهده است.

ضریب تاثیر جعلی

تصویر2: نامه پذیرش دریافت شده

 

ضریب تاثیر جعلی

تصویر 3: پیش فاکتور جهت پرداخت 600 دلار

نویسنده: دکتر مجید عقلمند (مدیر دانشیار)

8274
رتبه بندی این مطلب:
3.3

کلمات کلیدی:

IF Impact Factor ISI JCR اخبار اخلاق علمی ارسال مقاله به isi اکسپت سریع مقاله isi اکسپت مقاله اکسپت مقاله چیست اکسپت مقاله در مجلات داخلی اکسپت و چاپ مقاله ایمپکت فکتور بررسی اعتبار مجلات ISI پایان نامه کارشناسی چیست پذیرش مقاله isi پذیرش مقاله در مجلات علمی پژوهشی پذیرش مقاله علمی پژوهشی تبدیل پایان نامه به مقاله تفاوت پایان نامه و پروپوزال تفاوت تحقیق با پژوهش تفاوت تحقیق با مقاله تفاوت مقاله و پایان نامه تقلب و تخلف ثبت مقاله در مجلات علمی پژوهشی چاپ تضمینی مقاله چاپ تضمینی مقاله ISI چاپ سریع مقاله در مجلات داخلی چاپ فوری مقاله ISI چاپ مقاله isc چاپ مقاله ISI چاپ مقاله ISI تضمینی چاپ مقاله ISI در کمترین زمان چاپ مقاله در isi چاپ مقاله در نشریات ISI چاپ مقاله در نشریات داخلی چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان خرید مقاله علمی پژوهشی روش نوشتن مقاله از پایان نامه فرق بین پایان نامه و پروپوزال فرق مقاله با پروپوزال فروش مقاله فروش مقاله ISI قیمت استخراج مقاله از پایان نامه قیمت انجام مقاله قیمت مقاله isi قیمت مقاله علمی پژوهشی قیمت نوشتن پایان نامه کارشناسی ارشد قیمت نوشتن مقاله isi قیمت نوشتن مقاله داخلی قیمت نوشتن مقاله علمی پژوهشی لیست مجلات علمی پژوهشی داخلی مراحل تبدیل پایان نامه به مقاله معنی اکسپت ناشایست در علم نحوه ارسال مقاله به نشریات علمی پژوهشی نحوه ثبت مقاله در isi نحوه چاپ مقاله در مجلات داخلی نحوه نگارش مقاله مستخرج از پایان نامه نگارش مقاله ISI نمونه استخراج مقاله از پایان نامه نمونه اکسپت مقاله isi نمونه مقاله از پایان نامه نمونه مقاله استخراج شده از پایان نامه هزینه استخراج مقاله از پایان نامه هزینه اکسپت مقاله هزینه اکسپت مقاله isi هزینه چاپ مقاله ISI هزینه چاپ مقاله در isi هزینه چاپ مقاله در مجلات داخلی هزینه چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی هزینه چاپ مقاله علمی پژوهشی هزینه نگارش مقاله هزینه نوشتن مقاله isi هزینه نوشتن مقاله از پایان نامه هزینه نوشتن مقاله علمی پژوهشی هزینه نوشتن مقاله فارسی

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما