X

پست های ویژه دانشیار

تغییر نگرش. شاید!!

تغییر نگرش. شاید!!

کامنت سردبیر مجله ISI بر یک مقاله دریافت شده از ایران

 

سیاست های برون مرزی ما تغییر کرده است. تغییر سیاست باعث شده است نگرش سردبیران مجلات علمی / ISI نیز تغییر کند. بسیار جالب است که یک سردبیر مجله ISI در پایین یک مقاله چنین کامنتی قرار می دهد. با تغییر سیاست می توان روابط را گسترش داد و از امکاناتی که ایجاد می شود به بهترین شکل بهره برد. دنیای علم محل دعوا نیست.

جمله زیر توسط سردبیر مجله Transition Studies Review در مقاله ای که اخیرا جهت چاپ به این مجله ارسال گردید، نوشته شده است.

 

Note from the Editor-in-Chief: The situation in Iran has changed after the presidential elections. New initiatives and approaches are at this very moment discussed with the Group 5 + 1 and specifically within the initiative taken by President Obama. This submission by a PhD student from Teheran University is the first Iranian contribution ever hosted by Transition Studies Review. We encourage an opening to further cooperation and thus welcome any new submissions of papers from Iran.

مجله آی اس آی

نویسنده: مجید عقلمند (مدیر دانشیار)

Print
3230 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان