X

پست های ویژه دانشیار

پاسخ به سوال مجله ISI در مورد دلیل انتخاب آن

پاسخ به سوال مجله ISI در مورد دلیل انتخاب آن

چرا این مجله را انتخاب نموده اید؟

در یکی از مراحل ارسال مقاله به مجله باید در 200 کلمه به سوال مجله درخصوص دلیل انتخاب آن پاسخ دهم. برای اولین بار است که مجله ای چنین سوالی را از نویسنده می پرسند. همچنین خواسته اند که چکیده را در این بخش کپی پیست نکنم و یا اینکه عنوان را مجددا در این بخش قرار ندهم. بلکه به صورت منطقی و شفاف دلیل انتخاب مجله را شرح دهم. برای اینکه به این سوال پاسخ دهم اطلاعات ارایه شده توسط مجله در بخش اهداف را مطالعه کردم. همچنین شماره های اخیر و مقالات چاپ شده در موضوعات مشابه را نیز خواندم و بعد این بخش را تکمیل کردم. در حال حاضر مقاله در دست داوری است تصویر زیر این بخش را نشان می دهد. 

چرا این مجله را انتخاب نموده اید؟

 

نویسنده: دکتر مجید عقلمند (مدیر دانشیار)

Print
1862 رتبه بندی این مطلب:
3/5
نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان