X

پست های ویژه دانشیار

مجلات ISI مقالات ایرانیان را تحریم کردند

مجلات ISI مقالات ایرانیان را تحریم کردند

تحریم مقالات ایرانیان

خدمات چاپ مقالات ISI جزء خدمات ارایه شده در دانشیار است. روز گذشته ایمیل یکی از مجلات زیر نظر انتشارات تیلور و فرنسیس دریافت شد. در این ایمیل به موضوع تحریم اشاره شده است و سوالاتی در خصوص ارتباط تحقیق انجام شده و دولت ایران پرسیده اند. آنها از انتشار مقالاتی که به صورت مستقیم به حکومت ایران مرتبط می شود، منع شده اند. در حال حاضر در حال آماده نمودن پاسخ برای این مجله هستیم. در گذشته تحریم ها این حوزه را شامل نمی شدند اما در حال حاضر ناشرین از جریمه ای که توسط اداره خزانه داری آمریکا اعمال می شود، می ترسند!

تحریم مقالات ایرانیان توسط مجلات ISI

 

 

 

 

 

 

 

نویسنده: دکتر مجید عقلمند

Print
2328 رتبه بندی این مطلب:
1/0
نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان