X

پست های ویژه دانشیار

چاپ مقالات ISI

در این پست به شیوه چاپ مقالات ISI در موسسه دانشیار خواهیم نوشت. همچنین اطلاعاتی محرمانه ای درخصوص چاپ تضمینی مقاله ISI و شیوه سوء استفاده و کلاهبرداری برخی از موسسات چاپ مقاله را در اختیار شما قرار خواهیم داد. 


شیوه معمول چاپ مقاله علمی
معمولا مقالات علمی که به دانشیار ارسال می گردد از پایان نامه فوق لیسانس و یا دکتری استخراج شده است. این مقالات در دانشیار ترجمه شده و به مجلات علمی و یا ISI ارسال می گردند. در مواردی استخراج مقاله از پایان نامه و یا ویرایش متن فارسی و انگلیسی مقاله نیز برعهده دانشیار است. 
مجلات علمی دارای سردبیر و گروهی علمی هستند که به بررسی مقالات دریافت شده می پردازند. هر مقاله حداقل توسط دو داور بررسی می شود و پروسه داوری چند مرحله است. در مرحله اول مقاله توسط سردبیر بررسی می شود و درصورتیکه مقاله در راستای اهداف مجله باشد آن را در مرحله دوم به دو داور دیگر نیز می سپارد و منتظر دریافت پاسخ از سوی داوران می ماند. داوران به سه شکل به سردبیر پاسخ می دهند؛ یک) مقاله پذیرفته می شود، دو) مقاله با شرط انجام تصحیحات پذیرفته می شود، سه) مقاله رد می شود. در صورتیکه مقاله جهت انجام تصحیحات به نویسنده بازگردانده شود، مجددا وارد پروسه داوری خواهد شد. براساس توضیحات ارائه شده مدت زمان داوری نیز متفاوت خواهد بود. که بسته به پاسخ سردبیر یا داوران از یک هفته تا پنج ماه می باشد. 
چاپ مقاله در مجلات ISI که جزء بهترین مجلات در هر حوزه علمی هستند کمی سخترتر است و این پروسه با دقت بیشتری طی می شود. اما بسیاری از موسسات درخصوص چاپ مقاله در این گونه مجلات تضمین می دهند. این چگونه ممکن است؟
برای آشنایی با شیوه فعالیت این موسسات، پست با عنوان " چاپ تضمینی مقاله ISI" را مطالعه نمایید. این پست اطلاعات محرمانه ای را از شیوه کار این موسسات در اختیار شما قرار خواهد داد. 

 

در دانشیار خدمات مختلفی در بخش چاپ مقالات علمی / ISI ارائه می گردد. نوع و نحوه خدمات ارائه شده در بخش "چاپ مقالات علمی / ISI" به نوع درخواست پژوهشگران بستگی دارد. شما می توانید مجموعه‌ی خدمات، و یا هر یک از خدمات را بصورت جداگانه درخواست دهید. خدمات ارائه شده در بخش "چاپ مقالات علمی / ISI" به صورت زیر است. 

  • استخراج مقاله از پایان نامه
  • ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی
  • ویرایش تخصصی مقالات انگلیسی
  • چاپ مقاله در مجلات مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

 


درصورتیکه می خواهید چاپ مقاله خود را به دانشیار بسپارید، ابتدا اطلاعات ارائه شده در وب سایت را مطالعه نمایید و سپس:

  • گام اول: "فرم شماره 5" را دریافت و پس از تکمیل به دانشیار ارسال نمایید.
  • گام دوم: درخواست شما بررسی می شود و سپس با شما تماس خواهیم گرفت.
  • گام سوم: براساس نوع درخواست پیش فاکتور خدمات صادر می گردد. در صورتیکه درخواست شما چاپ مقاله علمی باشد:
  • گام چهارم: مجله معتبر و مرتبط به موضوع مقاله توسط دانشیار انتخاب می شود.
  • گام پنجم: ارسال مقاله به مجله و انجام پروسه ثبت نام
  • گام ششم: پیگیری وضعیت مقاله و دریافت پاسخ نهایی از سوی مجله

 

تماس با دانشیار:

  • می توانید سوالات خود را به صورت مستقیم از طریق شماره زیر از تلگرام و یا واتزآپ به دانشیار ارسال نمایید. 
  • شماره تماس: 09173915286
  • ایمیل مرکز: info@danrc.com
  • ایمیل مدیر دانشیار: Aghlmand@danrc.com
Print
5695 رتبه بندی این مطلب:
2/8
نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان