پست های ویژه دانشیار

نظر سردبیر یکی از مجلات ISI در مورد مقالات ایرانیان

نظر سردبیر یکی از مجلات ISI در مورد مقالات ایرانیان

چاپ مقاله ISI در حوزه روانشناسی

نویسندگان همیشه درخصوص مقاله خود نگرانی های بسیاری دارند. پس از ارسال مقاله به مجله باید منتظر پاسخ سردبیر باشیم و منتظر بمانیم تا مقاله وارد پروسه داوری شود. در بیشتر مواقع نیز مقاله وارد پروسه داوری نمی شود و مستقیما از سوی سردبیر رد می شود. در یکی از ارسال هایی که به یک مجله در حوزه روانشناسی ارسال شده بود در این خصوص از سردبیر سوال پرسیدیم و به این صورت (تصویر زیر) پاسخ دادند. براساس پاسخ سردبیر بخش بسیاری از مقالات ایرانیان که به سوالات امنیتی درخصوص وابستگی مقاله پاسخ می دهند وارد پروسه داوری می شود و بخشی بالایی از این مقالات نیز موفق به دریافت پذیرش می شوند. 

 

چاپ مقاله ISI روانشناسی

 

شما نیز می توانید مقاله خود را جهت چاپ به دانشیار بسپارید. 

 

نویسنده: دکتر مجید عقلمند (مدیر دانشیار)

2214
رتبه بندی این مطلب:
5.0

کلمات کلیدی:

چاپ تضمینی مقاله ISI چاپ تضمینی مقاله ISI در یک ماه چاپ تضمینی مقاله ISI مصاحبه دکتری خرید مقاله ISI برای مصاحبه دکتری فروش مقاله ISI برای مصاحبه دکتری دانلود مقاله ISI برای مصاحبه دکتری چاپ فوری مقاله Major revision یعنی چه اعتراض به داوری مقاله امتیاز مقاله نامه به سردبیر انواع ریجکت مقاله انواع ریجکت مقاله ISI پاسخ به ایرادات داوران خارجی پاسخ به ایرادات داوران مجله تشکر از داور مقاله به انگلیسی جواب ریوایز مقاله جواب ریوایز داور مقاله به انگلیسی داوری تخصصی مقاله درخواست داوری مقالات درخواست داوری مقالات به مجلات درخواست داوری مقالات ISI طرح درخواست withdraw از سردبیر طریقه نامه نوشتن به ادیتور مقاله isi طریقه نامه نوشتن به ادیتور مقاله نحوه نامه نوشتن به ادیتور مقاله isi شیوه نامه نوشتن به ادیتور مقاله isi طولانی شدن زمان داوری مقاله علت رد مقاله توسط ادیتور فرایند پذیرش مقالات مراحل داوری مقاله مقالات از نوع letter منظور از تکمیل داوری چیست نامه به ادیتور ژورنال نامه به سردبیر pdf نامه به سردبیر و چک لیست نحوه نوشتن نامه به سردبیر مجله نقد مقالات نمونه ریوایز مقاله نمونه ریوایز مقاله ISI نمونه فرم داوری نمونه کاور لتر برای مقاله نمونه متن داوری مقاله ISI نمونه متن داوری مقاله نمونه نامه به سردبیر فارسی نمونه نامه به سردبیر مجله انگلیسی نمونه نامه پاسخ به داوری مقاله نمونه نامه پاسخ به داوری مقاله آی اس آی نمونه نامه پاسخ به داوری مقاله انگلیسی نمونه نامه پاسخ به داوری مقاله فارسی نمونه نامه درخواست پذیرش مقاله نمونه نامه فارسی به سردبیر مجله برای چاپ مقاله وضعیت یک مقاله بعد از سابمیت "نمونه داوری مقاله به انگلیسی"

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما