X

پست های ویژه دانشیار

Title page برای مقاله چگونه نوشته می شود

Title page برای مقاله چگونه نوشته می شود

تایتل پیج چیست؟

نوشتن Title page  باید براساس فرمت ارائه شده در مجله باشد. معمولا ناشرینی مانند الزویر، اسپرینگر و وایلی در اینخصوص توضیحات کاملی در صفحه مربوط به نویسندگان ارائه داده اند. به همین خاطر مطالعه صفحه راهنمای نویسندگان در مجلات الزامی است. 

در صفحه تایتل پیج عنوان مقاله قرار داده می شود. سپس با فاصله نام نویسندگان ذکر می گردد.

صفحه عنوان Title page چیست؟

اطلاعات نویسنده باید به صورت فوق ارایه گردد.

درصورتیکه مقاله بیش از یک نویسنده دارد، اطلاعات نویسنده مسئول مکاتبات باید به فرم بالا ارائه گردد. و برای سایر نویسنده ها ارسال نام و نام خانوادگی، مدرک تحصیلی، وابستگی سازمانی(Affiliation)، عنوان(دانشجو، استادیار، دانشیار و یا پروفسور)، ایمیل کفایت می کند.  

همچنین بهتر است کلیه نویسندگان در سایت https://orcid.org/ عضو شوند و نام کاربری و رمز عبور دریافت نمایند.  این سایت مربوط به رزومه علمی-پژوهشی نویسنده است. سردبیر و دفتر مجله جهت بررسی اطلاعات نویسنده به این سایت مراجعه می نمایند. ارتباط بین سایت دفتر مجله و سایت Orcid با دراختیار داشتن نام کاربری و رمز عبور برقرار می شود. 

 

فرم خام تایتل پیج از بخش زیر قابل دریافت است. همچنین می توانید اطلاعات مربوطه را ارسال نمایید تا این صفحه  توسط دانشیار تنظیم گردد. 

نویسنده: دکتر مجید عقلمند (مدیر دانشیار)

Print
4616 رتبه بندی این مطلب:
3/8

فایل ها برای دانلود

  • Title page_Sample(.docx, 26/23 KB) - 660 download(s)

    فایل الگوی مربوط به صفحه عنوان در مجلات علمی

نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان