X

پست های ویژه دانشیار

چاپ مقاله پزشکی در PubMed

چاپ مقاله پزشکی در PubMed

چاپ مقالات پزشکی در مجلات علمی

چاپ مقالات علمی یکی از خدمات ارائه شده در دانشیار است. دانشیار درخصوص چاپ مقالات علمی در مجلات معتبر و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین وزارت بهداشت تضمین می دهد. کلیه مجلات انتخابی دانشیار برای همیشه در لیست مجلات مورد تایید این دو وزارتخانه خواهند بود و هیچ گاه از سوی هیچ سازمانی بی اعتبار اعلام نمی شوند.

پژوهشگران می توانند مقالات خود را به زبان فارسی به دانشیار بفرستند تا توسط متخصصین زبان انگلیسی که عضو هیات علمی این رشته در دانشگاه های دولتی می باشند، با بالاترین کیفیت به انگلیسی ترجمه شود. همچنین امکان ویرایش مقالاتی که توسط نویسندگان ترجمه شده است در دانشیار فراهم گردیده است.

پس از ترجمه و ویرایش مقالات در مرحله بعد برای آنها، مجله مرتبط و مورد تایید انتخاب می شود و پروسه چاپ آنها آغاز می گردد. اطلاعات بیشتر درخصوص چاپ مقالات علمی به صورت زیر می باشد:

  • انتخاب مجله معتبر و مرتبط، با توجه به موضوع مقاله، توسط متخصصین دانشیار انتخاب می شود.
  • همچنین در صورتیکه مجله توسط نویسنده معرفی شده باشد، دانشیار کلیه پیگیری های لازم را درخصوص چاپ مقاله انجام می دهد.
  • تنظیم فرمت مقاله، تنظیم فرمت منابع و ماخذ، تنظیم شکل ها و جدول ها برعهده دانشیار می باشد.
  • انجام کلیه پیگیری های لازم شامل: ثبت نام مقاله، تنظیم کاورلتر، تنظیم تایتل پیج و همچنین نوشتن نامه به دفتر مجله برعهده دانشیار می باشد.
  • در صورتیکه مقاله وارد پروسه داوری شود و داوران اصلاحاتی را لازم بدانند دانشیار مشاوره تخصصی درخصوص شیوه پاسخ به داوران را ارائه خواهد داشد و در نوشتن فایل "پاسخ به سردبیر و داوران" راهنمای نویسندگان خواهد بود.
  • در صورتیکه مجله از سیستم ثبت نام برخوردار باشد، نام کاربری و رمز عبور در اختیار نویسنده ای که با دانشیار در تماس است، قرار خواهد گرفت تا به اینصورت امکان بررسی وضعیت مقاله برای آنها نیز میسر باشد.  

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دانشیار تماس بگیرید.

همچنین در صورتیکه می خواهید چاپ مقاله خود را به دانشیار بسپارید فرم شماره 5 را تکمیل نمایید. این فرم از طریق لینک زیر قابل دریافت است.

 

نویسنده: دکتر مجید عقلمند (مدیر دانشیار)

Print
2607 رتبه بندی این مطلب:
4/8

فایل ها برای دانلود

نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان