پست های ویژه دانشیار

درخواست راهنمایی از سردبیر مجله

درخواست راهنمایی از سردبیر مجله

چاپ مقاله در مجلات علمی / ISI

 

یکی از دانشجویانی که به مصاحبه دکتری دعوت شده است، نیاز به چاپ مقاله در مجلات نمایه شده در Scopus و یا ISI دارند. محدودیت زمانی نویسنده را با یکی از سردبیران مجلات ISI در میان گذاشتم. ایشان مقاله را برای چاپ در مجله خود مناسب ندانستند اما دو مجله دیگر را معرفی کردند و گفتند این مقاله برای این دو مجله عالی است و خودشان نیز می توانند در اینخصوص پیگیری کنند که داوری در مدت زمان کوتاهی انجام شود.


این سردبیر روسی، دلسوزانه راهنماست. مقایسه کنید با سردبیران مجلات داخلی که مقالات در آن ها با روابط چاپ می شود و برای پاسخ به نویسندگانی که نمی شناسند، عجله ای ندارند!

 

چاپ مقاله ISI

2873
رتبه بندی این مطلب:
3.0

کلمات کلیدی:

ارسال مقاله به isi اکسپت سریع مقاله isi اکسپت مقاله اکسپت مقاله چیست اکسپت مقاله در مجلات داخلی اکسپت و چاپ مقاله پایان نامه کارشناسی چیست پذیرش مقاله isi پذیرش مقاله در مجلات علمی پژوهشی پذیرش مقاله علمی پژوهشی تبدیل پایان نامه به مقاله تفاوت پایان نامه و پروپوزال تفاوت تحقیق با پژوهش تفاوت تحقیق با مقاله تفاوت مقاله و پایان نامه ثبت مقاله در مجلات علمی پژوهشی چاپ تضمینی مقاله چاپ تضمینی مقاله ISI چاپ سریع مقاله در مجلات داخلی چاپ فوری مقاله ISI چاپ مقاله isc چاپ مقاله ISI تضمینی چاپ مقاله ISI در کمترین زمان چاپ مقاله در isi چاپ مقاله در نشریات ISI چاپ مقاله در نشریات داخلی چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان خرید مقاله علمی پژوهشی روش نوشتن مقاله از پایان نامه فرق بین پایان نامه و پروپوزال فرق مقاله با پروپوزال قیمت استخراج مقاله از پایان نامه قیمت انجام مقاله قیمت مقاله isi قیمت مقاله علمی پژوهشی قیمت نوشتن پایان نامه کارشناسی ارشد قیمت نوشتن مقاله isi قیمت نوشتن مقاله داخلی قیمت نوشتن مقاله علمی پژوهشی

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما