X

پست های ویژه دانشیار

International Journal of Management Studies
DR. Majid Aghlmand

International Journal of Management Studies

2232-1608

این مجله در پایگاه Emerging Sources Citation Index (ESCI) in Web of Science موسسه ISI نمایه می شود. پژوهشگران می توانند پس از مطالعه اطلاعات ارایه شده در وبسایت مجله مقاله خود را به آن ارسال نمایند. در زیر اطلاعات بیشتری در خصوص این مجله ارائه شده است.

 

International Journal of Management Studies

 

About The Journal
International Journal of Management Studies (IJMS) (Formerly known as Jurnal Analisis) is a refereed multidisciplinary journal published by Universiti Utara Malaysia in January and July. A manuscript submitted to the Editorial Board for consideration must be an original unpublished work, not under consideration for publication elsewhere.

 
Aims and Scope

IJMS aims at publishing articles that focus on empirical studies, theoretical development and practical applications in the selected niche areas.
 
Strategic Management
Marketing
Human Resource Management
Research & Development (R&D) Management
International Business Management
 
ISSN Print 2232-1608

ISSN Online 2180-2467

Print
1368 رتبه بندی این مطلب:
2/0
نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان