X

پست های ویژه دانشیار

چاپ مقاله ISI برای مصاحبه دکتری مهندسی عمران

چاپ مقاله ISI برای مصاحبه دکتری مهندسی عمران

چاپ مقاله ISI در رشته مهندسی عمران یکی از خدماتی است که در دانشیار ارائه می گردد. پژوهشگران مقالات خود را جهت چاپ در مجلات ISI-JCR-SJR-Q1-Q4 به دانشیار ارسال می کنند و کلیه پیگیری ها جهت چاپ مقاله آنها توسط دانشیار انجام می شود. 

در بسیاری از رشته های علمی نمی توانم در خصوص مقاله نظر دهم. اما در رشته مهندسی عمران می توانم ویرایش و تصحیحات اولیه را انجام دهم و به گونه ای داور اول مقالات باشم. به این صورت سطح مقاله افزایش پیدا می کند و در مدت زمان کمتری از مجلات معتبر علمی پذیرش می گیرد.

یکی از مقالاتی که در ماه های گذشته به دانشیار ارسال شده بود مربوط به پایان نامه فوق لیسانس یکی از پژوهشگران داخل کشور بود. این مقاله تقریبا دو بار توسط من داوری شد و پس از رفع ایرادات، آن را به مجله فرستادیم و همانطور که می بینید به شرط انجام ویرایش می تواند پذیرش بگیرد. داوری در این مجله 2 ماه طول کشید و برای ارسال مجدد مقاله یک ماه فرصت داریم. تصویر نیز مربوط به صفحه اصلی مجله است. که وضعیت مقاله را نشان می دهد.

 

چاپ مقاله ISI مهندسی عمران

 

حوزه تخصصی من ژئوتکنیک (مهندسی خاک و پی) است اما در زمینه سنجش از دور، سیستم اطلاعات جغرافیایی و همچنین مدلسازی منطقه ای کار می کنم. 

منتظر مقالات خوب شما در دانشیار هستیم. 

شما می توانید مقالات خود را جهت ویرایش، ترجمه و چاپ به دانشیار بسپارید. 

نویسنده: دکتر مجید عقلمند (مدیر دانشیار)


 

Print
2352 رتبه بندی این مطلب:
3/0
نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان