X

پست های ویژه دانشیار

نوشتن sop برای دکتری

نوشتن sop برای دکتری

نمونه انگیزه نامه تحصیلی

بسیار مهم است که دانشجویان هدف خود را از تحصیلات تکمیلی بدانند و بتوانند انگیزه نامه خود را به بهترین شکل بنویسند. جملاتی که در انگیزه نامه ذکر می شود باید تاثیرگزار باشند و اساتید با خواندن آن بتوانند تصمیم نهایی خود را درخصوص پرونده دانشجو مورد نظر بگیرند. این یک رقابت است و در این رقابت بهترین دانشجو انتخاب می شود. برای متمایز بودن باید برنامه داشت و بهترین ها را ارائه داد. انگیزه نامه بزرگترین شانس دانشجویان در دریافت پذیرش از دانشگاه های خارج از کشور است.

جهت تهیه انگیزه نامه می توانید از کتاب 40 پرونده موفق اپلای بهره ببرید. در این کتاب پرونده 40 دانشجوی قرار داده شده است. که در کنار انگیزه نامه هر دانشجو، متن توصیه نامه ها نیز قرار داده شده است. اینها برای نوشتن یک SOP موفق بسیار ضروری هستند. حتی دانشجویان می توانند متن این نامه ها را برای نامه های خود به کار گیرند.

متن توصیه نامه برای مصاحبه دکتری

 

جهت دریافت این کتاب با دانشیار تماس بگیرید.  

Print
3703 رتبه بندی این مطلب:
3/4
نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان