X

پست های ویژه دانشیار

نوشتن توصیه نامه و SOP

نوشتن توصیه نامه و SOP

دانشجویانی که برای تحصیل در خارج از کشور آماده می شوند باید مدارکی را آماده نمایند. برخی از این مدارک شامل موارد زیر است:

 

  • Intention Letter or Letter of Intent
  • Statement Of Purpose(SOP)
  • Historical Letter
  • Resume or Curriculum Vitae

 

شیوه نگارش و آماده سازی این مدارک بسیار مهم است و شرط قبولی دانشجویان در مقاطع فوق لیسانس و دکتری محسوب می گردد. دانشجویان بسیاری با دانشیار تماس می گیرند و تنظیم پرونده اپلای خود را به دانشیار می سپارند و تقریبا 70 درصد از این پرونده ها از دانشگاه های برتر پاسخ مثبت دریافت می کنند.  

کتاب 40 پرونده موفق اپلای

در دانشیار اقدام به تنظیم کتاب 40 پرونده موفق در گرفتن پذیرش از دانشگاه های برتر جهان نمودیم.

در این کتاب اطلاعات 40 دانشجو منتشر شده است. که شامل؛ مشخصات فردی، انگیزه نامه، سوالات مربوط به جلسه مصاحبه و همچنین متن معرفی نامه از اساتید است.

این کتاب بهترین راهنما جهت تنظیم پرونده تحصیلی است و دانشجویان می توانند از آن برای نوشتن متن توصیه نامه، SOP و موارد دیگر بهره ببرند. 

 جهت دریافت این کتاب با دانشیار تماس بگیرید. 

نوشتن توصیه نامه و SOP

 

 

دانشجویانی که می خواهند برای دانشگاه های خارجی اقدام نمایند می توانند از انگیزه نامه های موجود در این کتاب الگو بگیرند و انگیزه نامه و سایر موارد لازم را براساس این پرونده ها تکمیل نمایند. تصویر زیر نمونه یکی از انگیزه نامه های موجود در این کتاب است. 

هزینه این کتاب *** هزار تومان می باشد. 

جهت خرید کتاب کافی است یک ایمیل با عنوان "40 پرونده موفق اپلای" به آدرس ایمیل دانشیار ارسال نمایید. 

info@danrc.com

مهم! همچنین نوشتن SOP یکی از خدمات ارائه شده در دانشیار است. دانشجویان می توانند نوشتن SOP را به گروه دانشیار بسپارند. 

 

نویسنده: دکتر مجید عقلمند (مدیر دانشیار)

 

نمونه انگیزه نامه انگلیسی برای اپلای

 

دانلود نمونه انگیزه نامه تحصیلی انگلیسی

 

Print
10136 رتبه بندی این مطلب:
4/2
نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان