X

پست های ویژه دانشیار

هزینه نوشتن cv برای اپلای

هزینه نوشتن cv برای اپلای

یکی از خدماتی که در دانشیار ارائه می گردد نوشتن CV برای اپلای است. دانشجویان لیسانس، فوق لیسانس و دکتری می توانند درخواست های خود را درخصوص نگارش CV به دانشیار ارسال نمایند. CV دانشجویان به صورت استاندارد تنظیم خواهد شد و قابل ارائه به کلیه دانشگاه های خارج از کشور است. 

دانشجویان می توانند نوشتن cv را به زبان فارسی انجام دهند و ترجمه و بررسی نهایی را برعهده گروه دانشیار قرار دهند. علاوه بر این می توانند کلیه پروسه نوشتن سی وی را به دانشیار بسپارند. اطلاعات مربوط به هر بخش از سی وی به صورت جداگانه در واتساپ پرسیده می شود و سی وی براساس آن تنظیم می گردد. 

هزینه تنظیم سی وی متفاوت است به عنوان مثال نوشتن cv  برای دانشجویان لیسانس از نوشتن cv برای دانشجویان دکتری ای که می خواهند برای پست دکتری اقدام نمایند راحت تر است و زمان کمتری می برد. 

در دانشیار نوشتن cv توسط دانشجویان دکتری خارج از کشور انجام می شود. علاوه بر این بررسی نهایی cv هایی که برای اپلای نوشته می شوند، توسط مدیر دانشیار، دکتر مجید عقلمند (بررسی رزومه در گوگل آکادمیک) انجام می گردد. 

جهت درخواست نوشتن cv برای اپلای با دانشیار تماس بگیرید. 

تماس با گروه دانشیار

دکتر مجید عقلمند (مدیر دانشیار)

Email:  info@DanRC.com

Email:  Aghlmand@DanRC.com

Email:  Daneshyar.Center@Gmail.com

Tell:  00989173915286

لطفا از طریق واتساپ پیام ارسال نمایید. 


 

Print
1021 رتبه بندی این مطلب:
3/4
نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان