X

پست های ویژه دانشیار

مقاله ISI بازی با کودکان معلول
DR. Majid Aghlmand

مقاله ISI بازی با کودکان معلول

مقاله حاضر در پایگاه WOS موسسه ISI نمایه شده است. در صورتیکه پژوهشگران به این مقاله استناد دهند، اعتبار مقاله آنها بدلیل استناددهی به یک مقاله ISI معتبر افزایش پیدا می کند.  

فایل اصلی این مقاله از قسمت "فایل ها برای دانلود" در پایین همین صفحه به صورت رایگان قابل دریافت است.


عنوان مقاله: بازی های جهت یابی برای کودکان معلول

چکیده

هدف مطالعه: طراحی پارک و زمین بازی و اجرای آنها با توجه به نیاز کودکان معلول از اهداف اصلی این مقاله است. منطقه گل میخ: دریاچه ایمیر / آنکارا به عنوان منطقه مورد مطالعه در این تحقیق انتخاب شده است. مواد و روش‌ها: در این پژوهش، فعال‌های جهت‌یابی از طریق طراحی فضاهای بازی با توجه به توانایی‌ها و استعدادهای مختلف کودکان معلول مورد ارزیابی قرار می‌گیرند که برای اجرای آن از تکنیک مشاهده استفاده شده است. برای انجام این تحقیق، دریاچه ایمیر / آنکارا انتخاب شده است. از میان سایر دانش آموزان مدرسه، چهار کودک معلول به عنوان شرکت کننده انتخاب شدند. برای شرکت در این نمایش در مکانی از پیش مجهز قرار گرفتند. از این رو رفتارهای آنها در حین بازی مشاهده شد و فرم هایی توسط ناظران و معلمان پر شد. نتایج اصلی: با انجام این نوع فعالیت ها در زمین های بازی، باعث بهبود اعمال بدنی کودکان، مهارت های فردی، حس همکاری و رقابت، هیجان، نوآوری می شود.

 

مقاله ISI در مورد کودکان معلول

 

 

عنوان انگلیسی مقاله: Orienteering plays for disabled children

عنوان مجله: Kastamonu University Journal of Forestry Faculty

نوع مجله: ISI دارای ضریب تاثیر

شیوه استناددهی صحیح:

Pouya, S., Demir, S., & DEMİREL, Ö. (2017). Orienteering plays for disabled children. Kastamonu University Journal of Forestry Faculty17(4), 608-618.

Print
768 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

فایل ها برای دانلود

نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان