X

پست های ویژه دانشیار

تاثیر مقاله در اپلای

تاثیر مقاله در اپلای

نویسنده: دکتر مجید عقلمند

" تاثیر مقاله بر اپلای و دریافت پذیرش چقدر است؟ " این سوالی است که معمولا از من پرسیده می شود. امروز در این پست آموزشی به این سوال پاسخ می دهم و راهنمای شما خواهم بود. 

حتما باید توجه داشته باشید که هر مقاله ای تاثیر مثبتی بر رزومه شما ندارد. یعنی ممکن است مقاله ای در رزومه شما باعث تاثیر منفی و رد پرونده شما شود. توضیحاتی که در این پست آموزشی ارائه می گردد در این خصوص توضیحات مهمی را ارائه می نماید و لازم است قبل از هر چیزی به آنها توجه نمایید. 

اگر دانشجوی لیسانس هستید و می خواهید برای دوره فوق لیسانس اقدام نمایید و با پرداخت هزینه موفق به خرید 3 مقاله ISI شده اید باید به اطلاع شما برسانم که این مقالات باعث می شوند پرونده شما از پروسه بررسی حذف گردد. همچنین اساتید در مورد شما نظر مثبتی نخواهند داشت. چون بسیار واضح است که یک دانشجو لیسانس هرگز نمی تواند به سطح علمی ای برسد که برپایه آن تحقیقات ارزشمندی انجام دهد و مقالات مستخرج از تحقیقاتش را در مجلات معتبر ISI چاپ نماید. انتظار ما از یک دانشجو لیسانس؛ بالا بودن معدل 2 سال پایانی دوره لیسانس است. معدل دو سال پایانی باید حداقل 16.5 باشد. همچنین دانشجوی لیسانس باید نمره تافل/آیلتس و همچنین نمره GRE بالایی داشته باشد. این موارد به همراه یک پروپوزال خوب می تواند موفقیت بالایی را برای دانشجو به همراه داشته باشد. البته اگر دانشجو لیسانس با یکی از اساتید این دوره بر روی یک تحقیق کار مشترک انجام دهند و نتایج آن در قالب مقاله علمی ارائه شود بسیار مفید خواهد بود. که در این صورت دانشجو باید میزان مشارکت و مسئولیت خود را در انگیزه نامه بنویسید. علاوه بر این دریافت توصیه نامه از استاد مربوطه می تواند پروسه دریافت پذیرش از دانشگاه های خارجی را برای او آسان نماید. نگارش مقالات کنفرانسی در این دوره پپشنهاد می گردد. 

دانشجویان فوق لیسانسی که به دنبال اپلای برای دانشگاه های خارجی هستند، باید مقاله داشته باشند زیرا آنها در دوره فوق لیسانس پایان نامه دارند. پایان نامه یعنی انجام یک کار پژوهشی، حل یک سوال و یا پرداختن به یک مسئله. از دانشجویان فوق لیسانس انتظار داریم که مقالات خود را در مجلات معتبر به چاپ برسانند. ممکن است سطح مقالات آنها به اندازه مجلات ISI نباشد اما انجام یک کار پژوهشی خوب در نهایت به چاپ مقاله ISI می انجامد. قبل از انتخاب موضوع پایان نامه باید بدنبال استاد راهنمایی باشید که در 3 سال گذشته 2 مقاله ISI منتشر کرده باشد. چنین اساتیدی راهنمای بسیار خوبی برای دانشجویان هستند و کار با آنها باعث می شود نتایج تحقیق دارای کیفیت لازم جهت چاپ در مجلات معتبر مانند ISI باشد. از موضوع پایان نامه ارشد خود به خوبی دفاع کنید و مقالات مستخرج از آن را در مجلات دارای پروسه داوری به چاپ برسانید. همچنین از پایان نامه خود موضوعات دیگری را نیز جهت ارائه به کنفرانس های علمی استخراج نمایید. رزومه شما باید خالی نباشد. به همین خاطر پیشنهاد می شود مقالات حداقل 3 مقاله کنفرانسی ارائه نمایید. به نظر من دانشجوی فوق لیسانسی که 3 مقاله کنفرانسی و 1 و یا 2 مقاله علمی در مجلات معتبر بین المللی به چاپ رسانده باشد برای شروع دکتری آماده است. در کنار مقالات معدل، نمره زبان و نمره آزمون GRE نیز مهم است. همچنین باید توجه داشته باشید که نوشتن پروپوزال دکتری از مقالات مهم تر است. 

خدمات دانشیار در زمینه نگارش مقاله برای مجلات علمی و کنفرانس های بین المللی

دانشیار در زمینه نگارش مقاله خدمات مختلفی ارائه می دهد. دانشجویان می توانند درخواست های خود را برای نگارش مقاله به دانشیار ارسال نمایند. همچنین دانشجویان می توانند در پروژه های جاری دانشیار مشارکت داشته باشند. نتایج این پروژه ها چاپ مقاله در مجلات معتبر دنیا است. دانشجویانی که با دانشیار همکاری دارند می توانند رزومه های خود را ارتقا دهند همچنین از اساتید مرکز توصیه نامه دریافت نمایند که همه اینها به داشتن یک پرونده قوی اپلای ختم می شود. 

برای شروع

درخواست خود را جهت نگارش مقاله به دانشیار ارسال نمایید. 

تماس با گروه دانشیار

دکتر مجید عقلمند (مدیر دانشیار)

Email:  info@DanRC.com

Email:  Aghlmand@DanRC.com

Email:  Daneshyar.Center@Gmail.com

Tell:  00989173915286

Print
1399 رتبه بندی این مطلب:
4/0
نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان