X

پست های ویژه دانشیار

آزمون تومر آنلاین

آزمون تومر آنلاین

در سال 2017 به ترکیه آمدم و تحصیل در مقطع دکتری را شروع کردم. سال اول مقطع دکتری صرف آموزش زبان ترکی شد. از مهرماه سال 2017 تا تیرماه سال 2018 زبان ترکی خواندم. زبان ترکی سطح به سطح است و هر دو ماه در آزمون یکی از سطح ها شرکت کردم تا نهایتا بالاترین مدرک زبان ترکی را دریافت کردم و با مدرک C1 وارد دوره دکتری شدم. 

برای شروع دوره فوق لیسانس دریافت مدرک B2 کافی است. البته این در صورتیکه است که در دوره های زبان ترکی شرکت نمایید در غیر این صورت شما می توانید با "آزمون کفایت زبان ترکی" و گرفتن نمره بالاتر از 70 موفق به دریافت مدرک زبان ترکی شوید. 

بسیاری از دوستان من زبان ترکی را می دانند و در ورود به ترکیه در این آزمون شرکت می کنن و مدرک مورد نیاز را می گیرند. اما من زبان ترکی بلد نبودم و در مرکز تومر دانشگاه اسم نوشتم و به ترتیب تا گرفتن مدرک C2 پیش رفتم. 

خدمات ثبت نام آزمون تومر در ترکیه

شما نیز می توانید در آزمون تومر شرکت کنید و مدرک B2 و یا C1 را دریافت نمایید. 

در صورتیکه بخواهید در آزمون آنلاین و یا حضوری تومر شرکت نمایید می توانید با ما تماس بگیرید تا راهنمای شما باشیم. 

در دانشیار طی 5 سال گذشته 230 دانشجو در مرکز تومر ثبت نام کردند و موفق به دریافت مدرک شده اند. 

اطلاعات تماس با مرکز دانشیار (دکتر مجید عقلمند):

شماره واتساپ:
09173915286

ایمیل:
Aghlmand@danrc.com
info@danrc.com

Print
1788 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان