پست های ویژه دانشیار

دارالترجمه ویژه مهاجرت

آزمون تومر آنلاین

آزمون تومر آنلاین

در سال 2017 به ترکیه آمدم و تحصیل در مقطع دکتری را شروع کردم. سال اول مقطع دکتری صرف آموزش زبان ترکی شد. از مهرماه سال 2017 تا تیرماه سال 2018 زبان ترکی خواندم. زبان ترکی سطح به سطح است و هر دو ماه در آزمون یکی از سطح ها شرکت کردم تا نهایتا بالاترین مدرک زبان ترکی را دریافت کردم و با مدرک C1 وارد دوره دکتری شدم. 

برای شروع دوره فوق لیسانس دریافت مدرک B2 کافی است. البته این در صورتیکه است که در دوره های زبان ترکی شرکت نمایید در غیر این صورت شما می توانید با "آزمون کفایت زبان ترکی" و گرفتن نمره بالاتر از 70 موفق به دریافت مدرک زبان ترکی شوید. 

بسیاری از دوستان من زبان ترکی را می دانند و در ورود به ترکیه در این آزمون شرکت می کنن و مدرک مورد نیاز را می گیرند. اما من زبان ترکی بلد نبودم و در مرکز تومر دانشگاه اسم نوشتم و به ترتیب تا گرفتن مدرک C2 پیش رفتم. 

خدمات ثبت نام آزمون تومر در ترکیه

شما نیز می توانید در آزمون تومر شرکت کنید و مدرک B2 و یا C1 را دریافت نمایید. 

در صورتیکه بخواهید در آزمون آنلاین و یا حضوری تومر شرکت نمایید می توانید با ما تماس بگیرید تا راهنمای شما باشیم. 

در دانشیار طی 5 سال گذشته 230 دانشجو در مرکز تومر ثبت نام کردند و موفق به دریافت مدرک شده اند. 

اطلاعات تماس با مرکز دانشیار (دکتر مجید عقلمند):

شماره واتساپ:
09173915286

ایمیل:
Aghlmand@danrc.com
info@danrc.com

1657
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

کلمات کلیدی:

مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی آزمون تومر ثبت نام در آزمون تومر نحوه ثبت نام در آزمون زبان ترکی نحوه ثبت نام در آزمون تومر آیا آزمون تومر آنلاین است تومر چیست کدام دانشگاه ها مدرک تومر می دهند نحوه دریافت مدرک تومر مدرک زبان ترکی چیست آیا دانشگاه های ترکیه مدرک زبان ترکی می خواهند معلم زبان تومر دانشگاه ها برای تومر چه مدرکی می خواهند ثبت نام تومر آنادولو مدام مرکز تومر معتبر است آیا تومر ازمون انلاین هم دارد تومر کجا برگزار می شود ثبت نام در آزمون ترکی دانشگاه استخدام مدرس ترکی استانبولی استخدام مدرس زبان ترکی استانبولی در کرج آموزش تصویری زبان ترکی استانبولی آموزش زبان ترکی استانبولی آسان آموز آموزش زبان ترکی استانبولی در دانشگاه آموزش زبان ترکی استانبولی در یک ماه آموزش زبان ترکی استانبولی قسمت اول آموزش زبان ترکی در ایران آموزش مترجمی زبان ترکی استانبولی بهترین پیج آموزش زبان ترکی استانبولی تدريس زبان تركي تعیین سطح زبان ترکی استانبولی حقوق مدرس زبان ترکی استانبولی دانلود آموزش زبان ترکی استانبولی با تلفظ دوره ttc زبان ترکی استانبولی دوره زبان ترکی استانبولی زبان ترکی استانبولی سایت های آموزش زبان ترکی استانبولی مدت زمان گرفتن مدرک زبان ترکی مدت زمان یادگیری زبان آذربایجانی یادگیری زبان ترکی استانبولی چقدر طول میکشه یادگیری زبان ترکی استانبولی در منزل

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما