X

پست های ویژه دانشیار

انجام سمینار کارشناسی ارشد

انجام سمینار کارشناسی ارشد

اگر به دنبال جستجوی عبارت های؛

"انجام سمینار کارشناسی ارشد"، "انجام سمینار"، "ترجمه مقاله برای سمینار" و یا "پاورپوینت برای سمینار" به این صفحه هدایت شده اید، در ادامه می توانید اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایید. در خصوص انجام پروژه سمینار اطلاعات تکمیلی در دانشیار ارائه شده است. همچنین انجام سمینار یکی از خدمات دانشیار است.

پروژه سمینار در دانشگاه های مختلف ترجمه یک و یا چند مقاله ISI در یک حوزه خاص است. معمولا موضوع سمینار مرتبط با موضوع پایان نامه است. دانشجویان پیشینه پژوهش پایان نامه خود را در درس سمینار می نویسند و آماده می نمایند. البته ممکن است براساس نظر استاد و توانایی دانشجویان تفاوت هایی در نحوه انجام و ارائه درس سمینار وجود داشته باشد.

شما می توانید انجام سمینار خود را به دانشیار بسپارید. متخصصین دانشیار در این زمینه راهنمای شما خواهند بود. خدماتی که در این بخش ارائه می شود شامل موارد زیر است؛

  • مشاوره انجام سمینار به صورت کامل
  • انتخاب موضوع برای درس سمینار براساس موضوعات بروز و آخرین مقالات علمی چاپ شده
  • دریافت مقالات و ارسال آنها برای دانشجو و دریافت تایید استاد درس سمینار
  • ترجمه تخصصی مقالات عملی
  • نوشتن بخش پیشینه پژوهش و یا نوشتن خلاصه ای از پژوهش های انجام شده براساس آخرین مقالات علمی/ISI
  • تنظیم گزارش مربوط به درس سمینار
  • تنظیم پاورپوینت درس سمینار

 

جهت انجام سمینار کارشناسی ارشد و یا انجام سمینار دکتری،  انجام سمینار، ترجمه مقاله برای سمینار و یا پاورپوینت برای سمینار، کافی است با ما در این خصوص تماس بگیرید.

Print
2333 رتبه بندی این مطلب:
3/6
نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان