X

پست های ویژه دانشیار

سایت اسکوپوس

سایت اسکوپوس

Scopus  پایگاه استنادی متعلق به انتشارات Elsevier است که در سال 2004 راه اندازی شد.

Scopus تقریباً 36,377 عنوان (22,794 عنوان فعال و 13,583 عنوان غیرفعال) از تقریباً 11,678 ناشر را پوشش می دهد که از این تعداد 34,346 عنوان مقالاتی هستند که در زمینه علوم اجتماعی، علوم فیزیکی و علوم بهداشتی مورد داوری قرار گرفته اند و در مجلات معتبر چاپ شده اند.

در Scopus سه نوع منبع مورد پوشش و نمایه سازی قرار می گیرد: سری کتاب ها، مجلات، و مجلات تجاری.

کلیه مجلات تحت پوشش اسکوپوس هر ساله با توجه به چهار نوع شاخص عددی برای هر عنوان، مورد بررسی قرار می گیرند. این 4 معیار h-Index، CiteScore، SJR (رتبه مجله SCImago) و SNIP (تاثیر عادی شده منبع در هر مقاله) است.

تصویر زیر سایت اسکوپوس را نشان میدهد که از طریق ادرس https://www.scopus.com/  در دسترس است.

سایت اسکوپوس

نویسنده: دکتر مجید عقلمند(مدیر دانشیار)

Print
3194 رتبه بندی این مطلب:
4/0
نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان