X

پست های ویژه دانشیار

چاپ مقاله ISI برای دریافت ویزای آمریکا

چاپ مقاله ISI برای دریافت ویزای آمریکا

چندی است که درخواست ها درخصوص نگارش مقاله ISI برای دریافت ویزا آمریکا و کانادا و مهاجرت زیاد شده است.  

این نوع درخواست اولین بار در سال 2021 دریافت شد و در سال 2022 به اوج خود رسیده است. کسانی که نمی توانند از روش های دیگر مهاجرت اقدام نمایند با پرداخت هزینه مقاله می خرند و خود را به عنوان پژوهشگر معرفی می نمایند. به این صورت پرونده آنها در مدت کمی بررسی می شود و در 85 درصد از موارد می توانند ویزای آمریکا و یا کانادا را دریافت نمایند. 

همچنین این افراد جهت خرید جایگاه نویسندگان نیز اقدام می نمایند. به این صورت که نام خود را به مقالاتی که در مرحله نهایی پذیرش هستند، با پرداخت هزینه به نویسنده اصلی، اضافه می نمایند. 

پیشنهاد ما برای متقاضیان این است که از بخش چاپ مقاله علمی/ ISI وب سایت دانشیار کلیه اطلاعات لازم درخصوص چاپ مقاله علمی را دریافت نمایند و شخصا اقدام به نگارش و چاپ مقالات خود نمایند. 

لینک صفحه مربوطه:
www.danrc.com/isi

Print
2067 رتبه بندی این مطلب:
4/8
نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان