X

پست های ویژه دانشیار

منابع آزمون YDS

منابع آزمون YDS

بدلیل درخواست های مکرر دانشجویان، منابع آزمون YDS در وبسایت دانشیار منتشر می گردد. این منابع از طریق همین صفحه قابل دریافت است. اگر سوالی در خصوص این آزمون و نحوه ثبت نام داشتید می توانید با ما تماس بگیرید تا راهنما شما باشیم.

توضیحات بیشتر

این آزمون بصورت کاغذی و بصورت الکترونیکی برگزار می گردد. که به ترتیب YDS و E-YDS نام می گیرد. اطلاعات بیشتر در خصوص این آزمون در سایت www.osym.gov.tr ارائه شده است.
YDS کاغذی فقط سالی دو مرتبه برگزار می شود. در سال 2017 در تاریخ 2 آپریل برگزار شد و آزمون بعدی نیز در تاریخ 7/9/2017 برگزار می شود. نتایج این آزمون 20 روز پس از برگزاری اعلام می گردد. دوستانی ایرانی می توانند در دانشگاه شهر وان که فقط یک ساعت با مرز ایران (مرز رازی) فاصله دارد امتحان دهند.
EYDS هر ماه برگزار می شود. تاریخ های برگزاری آزمون را می توانید از سایت OSYM  دریافت نمایید و در مهلتی که معمولا یک ماه قبل از آزمون است باید ثبت نام را انجام دهید. نتایج آزمون نیز طی 12 ساعت پس از برگزاری آزمون اعلام می شود.
YDS سالی دو بار و در مراکز خاصی برگزار می گردد. EYDS فقط در سه شهر ترکیه برگزار می شود.

 

نحوه ثبت نام:

در گذشته داوطلبان برای ثبت نام در آزمون YDS  مجبور به سفر به این کشور بودند اما در سیستم جدید امکان ثبت نام در این آزمون بصورت غیر حضوری وجود دارد. در صورتیکه بخواهید در این آزمون شرکت نمایید تصویر صفحه اول پاسپورت خود را از طریق ایمیل به دانشیار ارسال نمایید تا کلیه مراحل ثبت نام توسط دانشیار انجام شود.
در حال حاضر هزینه ثبت نام آزمون الکترونیکی 240 لیر ترکیه است که این مبلغ از سوی دانشیار پرداخت می شود و شما می توانید معادل ریالی را بحساب دانشیار در ایران واریز نمایید. 


جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق تلگرام و یا واتزآپ با شماره زیر تماس بگیرید.
دکتر مجید عقلمند
09173915286
aghlmand@danrc.com

چرا YDS را امتحان بدهیم؟
اگر به آزمون تافل و یا آیلتس نمیرسید این آزمون بهترین گزینه برای شماست. حتی اعضای هیات علمی ترکیه نیز در این آزمون شرکت می کنند.


منابع این آزمون را از بخش زیر دریافت نمایید.

Print
7522 رتبه بندی این مطلب:
4/3

فایل ها برای دانلود

نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان