X

پست های ویژه دانشیار

نوشتن پروپوزال رشته آموزش زبان انگلیسی

نوشتن پروپوزال رشته آموزش زبان انگلیسی

نوشتن پروپوزال رشته آموزش زبان انگلیسی
در دانشیار خدمات مشاوره و راهنمایی دانشجویان رشته آموزش زبان انگلیسی ارائه می گردد. دانشجویان می توانند در هر مرحله از تحقیق با دانشیار تماس بگیرند و سوالات خود را بپرسند و مشاوره تخصصی دریافت نمایند. 

پروپوزال 
در صورتیکه دانشجویان موضوع تحقیقی را انتخاب نموده باشند می توانند نگارش پروپوزال را به دانشیار بسپارند. نوشتن پروپوزال رشته زبان انگلیسی در دانشیار انجام می شود. نوشتن پروپوزال را اساتید رشته زبان انگلیسی برعهده دارند که براساس فرمت درخواستی دانشگاه انجام می شود. 

ویرایش پروپوزال
بعد از نگارش پروپوزال اساتید راهنما و مشاور ممکن از ویرایش هایی را لازم بدانند که این ویرایش ها به صورت رایگان توسط اساتید دانشیار انجام می شود. همچنین انجام کلیه ویرایش ها تا ثبت نهایی پروپوزال برعهده متخصصین دانشیار خواهد بود. 

مدت زمان نوشتن پروپوزال رشته آموزش زبان انگلیسی
درصورتیکه موضوع تحقیق آماده باشد پروپوزال طی 14 تا 28 روز نوشته می شود. البته این مورد نیاز به هماهنگی قبلی با مرکز دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مدت زمان ارائه این خدمات با دانشیار تماس بگیرید. 

پروپوزال توسط چه کسانی نوشته می شود؟
پروپوزال توسط متخصص دارای مدرک دکتری زبان انگلیسی و عضو هیات علمی نوشته می شود و دارای بالاترین کیفیت از نظر شیوه پژوهش است. 

هزینه نگارش پروپوزال رشته آموزش زبان انگلیسی
هزینه نگارش پروپوزال به موضوع تحقیق بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. 

نگارش پایان نامه رشته آموزش زبان انگلیسی
دانشجویان می توانند در نگارش پایان نامه های خود نیز از راهنمایی و مشاوره اساتید مرکز بهره ببرند. 

می توانید از طریق شماره زیر با دانشیار تماس بگیرید.
00989173915286
info@danrc.com

دکتر مجید عقلمند
 

Print
2283 رتبه بندی این مطلب:
4/5
نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان