X

پست های ویژه دانشیار

انجام کارهای اماری مقاله

انجام کارهای اماری مقاله

در دانشیار کارهای آماری مقالات علمی انجام می شود. با توجه به اینکه دانشیار یک مرکز چاپ مقالات علمی است و به صورت تخصصی 12 سال است که در این حوزه فعالیت دارد پژوهشگران می توانند کارهای آماری مقالات علمی خود را به دانشیار بسپارند. 

در دانشیار کارهای آماری مقالات علمی توسط اعضای هیات علمی رشته آمار و احتمالات انجام می شود. همچنین امکان نگارش نتایج و ارائه گزارش با فرمت مقالات علمی وجود دارد.

با توجه به آشنایی متخصصی مرکز با نگارش مقالات علمی، گزارش مربوط به تحلیل آماری براساس فرمت مقالات علمی/ ISI تنظیم می شود و لازم نیست این موارد توسط مترجمین به انگلیسی ترجمه شود.

معمولا کارهای آماری مقالات علمی طی 7 تا 15 روز انجام می شود و به حجم دیتاها و سوالات و فرضیات تحقیق بستگی دارد. 

پس از نگارش مقاله و ارسال آن به مجلات علمی، معمولا سردبیر و داوران سوالاتی را درخصوص کار آماری می پرسند. درصورتیکه نویسندگان نتوانند به این سوالات پاسخ دهند، متخصصین دانشیار اینکار کار را انجام خواهند داد. 

همچنین در مواردی سردبیر و یا داوران آزمون های بیشتری را درخواست می دهند و یا می خواهند مواردی حذف شود که همه اینها در دانشیار قابل انجام و پیگیری است. 

ما در دانشیار در تمامی مراحل در کنار پژوهشگران هستیم و تا مرحله چاپ مقاله، مشاوره و راهنمایی ارائه می شود. 

جهت ثبت سفارش اطلاعات لازم را از طریق ایمیل زیر به دانشیار بفرستید. 

ایمیل: info@danrc.com

همچنین می توانید سوالات خود را با تماس با شماره زیر بپرسید:

همراه: 09173915286

نویسنده: دکتر مجید عقلمند (مدیر دانشیار)
 

Print
984 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان