X

پست های ویژه دانشیار

persian books for beginners pdf

persian books for beginners pdf

This page contains books on Persian language and literature that are taught in Iranian schools. Downloading these books is free for everyone. Especially those interested in Persian language can download these books and start learning Persian language.

Iranian students read each book during one academic year. Primary education in Iran is 6 years, and the books of each academic year are placed on this page.

You can also participate in our free course to learn Persian language and literature.

Conversation classes in Persian are held by me for free.

You can contact me via WhatsApp for more information.

Dr. Majid Aghlmand

Cv: https://scholar.google.com/citations?user=3aWnMIAAAAAJ&hl=en

Farsi Grup: https://t.me/danrc_farsi

My number: https://t.me/Majid_Aghlmand

در این صفحه کتاب های زبان و ادبیات فارسی که در مدارس ایران تدریس می شود قرار داده شده است. دانلود این کتاب ها برای همه رایگان است. به صورت ویژه علاقه مندان به زبان فارسی می توانند این کتاب ها را دریافت و آموزش زبان فارسی را آغاز نمایند.

دانش آموزان ایرانی هر کتاب را طی یک سال تحصیلی می خوانند. آموزش دوره ابتدایی در ایران 6 سال است که به ترتیب کتاب های هر سال تحصیلی در این صفحه قرار داده شده است.

همچنین شما می توانید برای آموزش زبان و ادبیات فارسی در دوره رایگان ما شرکت کنید. 

کلاس های مکالمه به زبان فارسی به صورت رایگان توسط من برگزار می شود. 

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با من از طریق واتساپ تماس بگیرید. 

تلفن: 00989173915286
مجید عقلمند

Print
3708 رتبه بندی این مطلب:
3/3

فایل ها برای دانلود

نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان