X

پست های ویژه دانشیار

Dr. Majid Aghlmand

مجله بی اعتبار

International Journal Of Humanities And Cultural Studies

در یک ماه گذشته پژوهشگران بیش از 30 بار درخصوص اعتبار مجله با مشخصات زیر از دانشیار سوال پرسیدند. نظر من این است که این مجله بی اعتبار است و بهتر است مجله بهتری جهت چاپ مقاله انتخاب شود. آنچه که باعث بی اعتباری مجلات می شود نداشتن پروسه داوری و دریافت هزینه بالای جهت چاپ مقاله است. کلیه مجلاتی را که مقالات علمی را بدون داوری و در مدت زمان کوتاه چاپ می نمایند، بی اعتبار می دانیم.

 

عنوان مجله: International Journal Of Humanities And Cultural Studies

نمایه: ISI - Emerging Sources Citation Index

کشور محل چاپ: TUNISIA

 

Print
3251 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان