X

پست های ویژه دانشیار

دریافت و ارسال کارنامه آزمون آیلتس از ترکیه به ایران

دریافت و ارسال کارنامه آزمون آیلتس از ترکیه به ایران

دریافت کارنامه از idp و British council

با توجه به لغو آزمون آیلتس در ایران، داوطلبین به ترکیه می آیند و در آزمون های آیلتس کاغذی ترکیه شرکت می نمایند. بسیاری از این داوطلبین ددلاین دانشگاهی دارند و باید هر چه سریع تر تصویر کارنامه را در سیستم دانشگاه های خارجی قرار دهند و سپس اصل کارنامه را در پروسه ویزا ارائه نمایند. 

مدت زمان اعلام نتایج آزمون آیلتس در دو موسسه idp و British Council برابر با 13 روز است. کارنامه نیز در همین روز چاپ می شود و از دفتر اصلی هر دو موسسه قابل دریافت است. 

با توجه به حضور دانشیار در شهر استانبول ترکیه؛ این امکان فراهم شده است که دقیقا در روز اعلام نتایج نسبت به دریافت کارنامه داوطلبین آزمون آیلتس ترکیه اقدام، و سپس تصویر آن را در همان روز از طریق ایمیل، واتساپ و یا تلگرام ارسال نماییم.

آیا می توان از موسسه برگزار کننده آزمون آیلتس فایل pdf کارنامه را درخواست کرد؟

ارسال تصویر کارنامه از سوی موسسات ممنوع می باشد. آنها به هیچ عنوان نمی توانند تصویر کارنامه را ارسال، و یا نتایج را از طریق ایمیل اعلام نمایند. توجه داشته باشید که موسسه idp امکان ارسال پستی کارنامه به ایران را ندارد زیرا بدلیل تحریم های بین المللی شرکت های پستی اجازه فعالیت در ایران را ندارند. 

چگونه خدمات دریافت کارنامه را به موسسه دانشیار بسپاریم؟
گام اول: اطلاعات زیر را از طریق تلگرام و یا ایمیل برای ما ارسال نمایید تا دستورالعمل مربوط به دریافت کارنامه را خدمت شما بفرستیم. 

  • نام و نام خانوادگی به انگلیسی
  • تاریخ آزمون به انگلیسی
  • موسسه برگزاری آزمون
  • نوع آزمون: کاغذی یا کامپیوتری
  • نوع آزمون: آکادمیک یا جنرال

گام دوم: کارنامه دریافت می شود و تصویر اسکن شده ی آن از طریق ایمیل/تلگرام/واتساپ خدمت شما ارسال می گردد. 

گام سوم: اصل کارنامه را به ایران می آوریم و از طریق پست به آدرس شما می فرستیم. 

 

اطلاعات تماس
دکتر مجید عقلمند
شماره ترکیه:
00905316745988
آدرس ایمیل: info@danrc.com 
شماره فوق دارای خط تلگرام نیز می باشد. ارسال درخواست از طریق تلگرام در اولویت قرار گیرد. 
لینک مستقیم برای تلگرام: https://t.me/Majid_Aghlmand 
کانال آزمون آیلتس دانشیار: https://t.me/ielts_tr 

Print
1884 رتبه بندی این مطلب:
4/2
نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان