X

پست های ویژه دانشیار

لیست مجلات پولی الزویر

لیست مجلات پولی الزویر

انتشارات الزویر معتبرترین انتشارات جهان است که می توان گفت تا به امروز بیش از هزاران کتاب را به چاپ رسانده است و بیش از 5000 مجله زیر نظر آن چاپ می شود. 

بهترین مجلات جهان در هر حوزه علمی زیر نظر الزویر چاپ می شوند و این باعث شده است که بالاترین جایگاه انتشارات دانشگاهی به الزویر تعلق داشته باشد

داوری مقالات علمی در الزویر بسیار سخت است و تحقیقاتی که در این مجلات چاپ می شود باید دارای نوآوری قابل توجهی باشند. 

داوری مقالات علمی به صورت متوسط 2 تا 4 ماه زمان می برد.

اخیرا الزویر چاپ مقاله به صورت دسترسی باز را نیز در نظر گرفته است مجلاتی که به این صورت چاپ می شوند دارای داوری کوتاه تری هستند. همچنین مقالات به صورت رایگان در دسترس عموم قرار می گیرد و این باعث می شود میزان استناد به آنها افزایش یابد. 

پژوهشگرانی که می خواهند استنادهای خود را افزایش دهند مقالات خود را به مجلاتی که دارای دسترسی باز هستند، می فرستند. 

در زیر نام و مشخصات تمامی مجلات الزویر که به صورت دسترسی باز چاپ می شود، لیست شده است. در این لیست که در ماه گذشته منتشر شده است هزینه دریافتی هر مجله ذکر گردیده است و بهترین راهنما برای پژوهشگرانی است که به دنبال مجله می گردند. 

 

هزینه چاپ مقاله در الزویر


مجلاتی که در حال حاضر به صورت دسترسی باز چاپ می شوند و رایگان هستند نیز در لیست حاضر قرار داده شده است. 

می توانید فایل کامل مجلات را از بخش "فایل ها برای دانلود" دریافت نمایید. 

در دانشیار کلیه خدمات مربوط به چاپ مقاله ارائه می گردد. پژوهشگران می توانند مقالات خود را جهت چاپ در مجلات معتبر علمی به دانشیار بفرستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر از منو بالای سایت به بخش "خدمات دانشیار" مراجعه نمایید. 

پرداخت هزینه چاپ مقاله

 

نویسنده: دکتر مجید عقلمند (مدیر دانشیار)
 

Print
3455 رتبه بندی این مطلب:
4/8

فایل ها برای دانلود

نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان